Bruker-104685 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Dette er vel det spillet jeg nesten gleder meg mest av det som kommer til PS3 Og jeg håper dette kommer iår http://ps3.gamespy.com/playstation-3/unrea...7/822396p1.html "Playing a variety of maps, from tight corridors to wide-open fields of battle, Unreal Tournament 3 inspires the best kind of commitment and excitement even with just bots to play against. It helps that the bots seem to be well-tuned to a mix of aggression and defense, but what helps more is the incredible craftsmanship of the game's look and feel." Bra dem tar med boter og pluss en campaignmodus i UT3 og ikke minst multiplayer Og for det andre så ser spillet mye flottere grafisk en Gears Of War "Of course, part two of what makes UT3 so fantastic is that it is simply unbelievably good looking. Yes, it looks better than Gears of War, and that's almost unbelievable." Jeg gleder meg stort til dette spillet kommer, hva gjør dere? Diskuter ivei! Endret 24. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har aldri vært noen veldig stor fan av UT-spillene, men dette blir nok kjøpt. Setter pris på en single player-campaign. Lenke til kommentar
Darios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 UT tilhører PC enkelt å greit. Xbox fikk mange Unreal spill men ingen ble populære til tross for ganske bra kritikker. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 UT tilhører PC enkelt å greit. Xbox fikk mange Unreal spill men ingen ble populære til tross for ganske bra kritikker. 9563350[/snapback] ikke et nytt troll vel? bare forsikrer meg:) gleder meg til ut for å si det sånn=) ser konge ut, mye fun. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Selvfølgelig glimrende at konsoll eiere får dette her, og på PS3 kan man jo spille med mus og tastatur også. Men eg spillte meg dessverre drittlei UT tilbake i 99. Spillene etter fenget meg aldri, tviler på at UT3 blir så mye meir givende for min del. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Å hærrefaenskap jeg gleder meg Unreal Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Litt krangling er fjerna. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Denne tråden ble ikke laget for å spre faenskap rundt om seg Men uansett så likte jeg bedre Unreal Tournament Liandri Conflict til Xbox bedre enn UT 2004 på pc. Grafikken var mye bedre hos gamle xbox enn PC-en, kulere karakterere i spillet, og å bruke melee våpen var dritkult og ikke minst så viss du fryser dem så får du finish him så tar du en rekke trykk på gamepaden og finishe han på brutal måte in " mortal kombat style" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå