tryne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 nvidia rendret en del scener fra filmen final fantasy i realtime på en pc med geforce fx, under en offentlig demonstrasjon for en stund tilbake, nettopp for å vise hvor utrolig kraftig kortet er. Derfor bruker de bildet i markedsføringen. Meningen er å vise at geforce fx alene klarer å rendre i real time scener som man før (som med final fantasy) måtte bruke flere sammenkoblede datamaskiner for å produsere. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei "Tryne", velkommen til forumet og gratulerer med en informativ første post! Håper du fortsetter på den linja i fremtiden og ikke viser deg som en av de useriøse brukerne da :-D Lenke til kommentar
john_a Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte.... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Får vi like fin grafikk på pc i realtime som det er i Final Fantasy så har vi noe å se fram til. De som har sett filmen vet hvor bra "grafikk" det er i den. Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte.... Hehe, har et gammelt Rage 128 (Fury) liggende i dele-haugen min, og tror nok det egner seg best som gulvbelegg... Husker jeg kjøpte det for 2000,- i 1999 Lenke til kommentar
john_a Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Får vi like fin grafikk på pc i realtime som det er i Final Fantasy så har vi noe å se fram til. De som har sett filmen vet hvor bra "grafikk" det er i den. Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte.... Hehe, har et gammelt Rage 128 (Fury) liggende i dele-haugen min, og tror nok det egner seg best som gulvbelegg... Husker jeg kjøpte det for 2000,- i 1999 HVA??? Det er et ypperlig kort! Forut for sin tid. Hvis vi ser bort ifra at på f.eks. Mafia så ser jeg ikke menneskene, og på bilene ser jeg bare hjula og vinduene!!! Gud som jeg ønsker et nytt skjermkort..... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 nvidia rendret en del scener fra filmen final fantasy i realtime på en pc med geforce fx, Det høres veldig lite trolig ut, har du offisielle "bevis" på dette? Kommer GeForce FX til å slå Ati Rage Fury Pro mon tro?? I så fall er det kanskje på tide å bytte.... ATI Rage Fury Pro 128 ST GL 32MB TV-OUT English version ? Det rocker jo. Jeg husker Half-life som noen ganger ble opplyst i alle regnbuens farger, og consolen som gjorde at alt ble grønnt. Ahh de gode gamle dagene med ATI drivere som ikke fungerte for penger. Jeg hørte nettop at det kom ut brukbare drivere for dette kortet i høst. Bare 2.5 år for sent. kanskje du kan sette opp grafikken eller oppløsningen med eit GFFX på UT2003 eller Warcraft Warcraft? Du er skummel du Håvard. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 kanskje du kan sette opp grafikken eller oppløsningen med eit GFFX på UT2003 eller WarcraftWarcraft? Hey! WC2 var et ekstremt bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå