Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

effektannlegg til derbi senda x-race 50

morgan_kane

Anbefalte innlegg

hvilket effektannlegg er å anbefale? trenger også ny dyse... hvilken?

trenger jeg og bytte tannhjul framme eller bak elller holder det med orginalt vis eg vi få sånn ca 90km/t?

trenger jeg og stille på oljepumpa, det va en kamerat som sa eg skulle det og.

finnes det nokka slags turtalsperre sånn som at jeg bare trykker en knapp og mopeden går ikke fortere en 45km/t.

budsjett ca 2-3000kr

kom gjerne med linker og anbefalinger.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

trenger jeg og bytte tannhjul framme eller bak elller holder det med orginalt vis eg vi få sånn ca 90km/t?

trenger  jeg og stille på oljepumpa, det va en kamerat som sa eg skulle det og.

finnes det nokka slags turtalsperre sånn som at jeg bare trykker en knapp og mopeden går ikke fortere en 45km/t.

budsjett ca 2-3000kr

9562412[/snapback]

du trenger ikke stille noe på olje pumpa.

90 med original drev? HELL-NO!

jeg har x-race med yasuni cross, et veldig bra toppdragsanlegg, anbefales veldig btw, på begynnelsen hadde jeg original drev, gikk vell i knapt 60. nå har jeg skifta både for- og bakdrev, 14-53, nå går den lit over 80 og har grei aks.

6mm 78 dyse, og så heller jeg av og til litt olje i tanken, men det er ikke nødvendig igrunn.

er veldig fornøyd med det oppsettet og der er ikke så altfor dyrt heller.

det med turtallsperre, er dyrt, vanskelig å sette på, ødelegger coilen, og du får sikker aldri bruk for den. bare drit i det.

Endret av bruker1000000
Lenke til kommentar

trenger  jeg og stille på oljepumpa, det va en kamerat som sa eg skulle det og.

budsjett ca 2-3000kr

9562412[/snapback]

du trenger ikke stille noe på olje pumpa.

90 med original drev? HELL-NO!

jeg har x-race med yasuni cross, et veldig bra toppdragsanlegg, anbefales veldig btw, på begynnelsen hadde jeg original drev, gikk vell i knapt 60. nå har jeg skifta både for- og bakdrev, 14-53, nå går den lit over 80 og har grei aks.

6mm 78 dyse, og så heller jeg av og til litt olje i tanken, men det er ikke nødvendig igrunn.

er veldig fornøyd med det oppsettet og der er ikke så altfor dyrt heller.

det med turtallsperre, er dyrt, vanskelig å sette på, ødelegger coilen, og du får sikker aldri bruk for den. bare drit i det.

9563456[/snapback]

kan du komme med link

hvilke nettseteder er billige å kjøpe fra?

Lenke til kommentar

speedoptions.no er rimelige, greit utvalg og strålende service.

crash.no og mc-deler har ikke så godt utvalg. og av utenlanske sider er det hovedsakelig speedline.dk og easyparts.nl, begger er i utgangspunktet rimelig, men porto fra nederland og danmark er jo litt, du må plusse på 25% moms, og i ca. en hundrelapp i toll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...