|Dark| Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har sett over alt på nettet, og ikke engang Nvidia har XP drivere til skjermkortet som er med. Er det noen som helst mulighet for å faktisk få XP til å fungere, eller må jeg bare ta til takke med Vista? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har sett over alt på nettet, og ikke engang Nvidia har XP drivere til skjermkortet som er med. Er det noen som helst mulighet for å faktisk få XP til å fungere, eller må jeg bare ta til takke med Vista? 9562223[/snapback] Vil tro det er slik på denne som på andre HP maskiner at hp kunn støtter det os maskinen leveres med,det er i alle fall den beskjeden jeg får hos de. Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Bah, da er det inn med Vista igjen da.. Takk for hjelpa Snekker'n.. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vel, fant nå en nVidia driver for GeForce Go 7600 jeg, den støtter XP. Linken er her; http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-...7600-8471.shtml Håper det var dette du var på utkikk etter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå