Joachim_F Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Brothers in Arms: Hell's Highway har blitt utsatt til neste år, og det samme har PC-versjonen av Assassin's Creed. Les mer Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 for noe drit, får ihvertfall assassin's creed i og med at jeg har ps3:/ men så virkelig frem til brothers in arms.. jaja. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da får vi ihvertfall ikke bugga spill som i fjor (se rayman og red steel), dessuten var ikke gamereactor fornøyd med assassins creed. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tragiske nyheter idag! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Lurer på om jeg må kjøpe meg en Xbox 360 for å få spillt AC... Lenke til kommentar
Joey2Scars Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Måtte ty til Gmod for virkelig å få uttrykt meg. Edit: litt unødvendig skrikende størrelse på bildet. Edit2: fortsatt litt unødvendig skrikende størrelse på bildet. Endret 24. september 2007 av Joey2Scars Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 faen faen faen, jeg som gleda meg skikkelig til hell's highway Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Flaks for meg som har PS3 Men dumt for de som har PC og skal ha Assassins Creed. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!! HVORFOR PC-VERSJONEN AV AC?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! :wallbash: :wallbash: Har bestilt Collectors edition og gleda meg siden første gang jeg hørte om det spillet (som vel er to år eller noe sånn siden nå), og så skal det bli utsatt! Både det og Age of Conan som var spillene jeg hadde gleda meg mest til å spille i år! Hvorfor er spillfolk så upålitlige? Kunne de ikke bare sagt at de planla å bli ferdige med å utvikle det om 5 år eller noe, og heller gi det ut FØR de hadde tenkt? Det gjelder forresten de fleste spill.... (Utenom Gothic 3 som dessverre var alt for bugga) Deprimerende dag Endret 24. september 2007 av Anech Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 du vil at alle spill skal være like bugga som Gothic 3 altså? heller en "Clean" release enn ett par måneder tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg