Bigfesk Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 skulle gjerne ha oppdatert siden min på home.no, men når jeg skal logge på med ftp programm, så kommer det opp at "connection failed". hvorfor dette? er det noe feil til meg eller hos home.no? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg sliter også med denne, men hvis du bare prøver lenge nok, så går det! Jeg bruker SmartFTP, og når jeg skal inn på ftp'n trykker jeg bare på enter og gjør noe annet en liten stund. Etter noen minutter er jeg inne... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 FTP'en dems suger virkelig hardt. Det er spesielt vanskelig midt på dagen. Fra klokka tolv om natta blir det ganske bra igjen. De burde skjerpe seg hardt. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Samme her.. Sliter med å komme inn.. Men hvis jeg bare prøver lenge nok, så går det til slutt.. Værst midt på dagen ja.. Har forøvrig vært sånn noen uker nå. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 De burde skjerpe seg hardt. Jeg har også ofte problemer, men det er bare å prøve noen ganger så går det fint. Det er vel faktisk det eneste gratis hjemmesidetilbudet vi har i Norge uten noe reklame, så vi bør vel ikke være sååå kravstore - bare det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå