Gå til innhold

Stillingsannonse fra Telefonkatalogen...

Wattengård

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Du blir medeier i selskapet og får eie 25% av aksjene sammen med dine kollegaer."

For meg så lyser det lurerier lang vei av hele annonsen. Hvordan jeg kan eie 25% av aksjene er merkelig. Kanskje uttrykt litt feil, men det de sikkert prøver å få frem er at de ansatte får en andel i 25% av aksjene.

De garanterer også 65000-125000 i månedslønn. Jeg har fått en slik garanti en gang. Jeg tjente 3500 på 2 måneder. Den lønna dekket ikke bensinutgiftene mine en gang.

Lenke til kommentar

Når de lover fra 780 000 til 1 500 000 kroner i årslønn PLUSS all kaffe og te du kan drikke i et firma som tydeligvis har basert driften på å lure folk til å tro at det er de som er telefonkatalogen/gule sider, så ser jeg ingen grunn til å ikke slå til på det tilbudet =) Dette lukter gull, tror jeg slutter på skolen og hopper på her..

Lenke til kommentar

jeg jobbet som salgskonsulent en gang. alt er bare lureri.. alt det der de *garanterer* er bare rekruterings lureri. å belønningen er jo ålreit, mange som sitter med over 50k pr,måned for salg. men råder til at ingen satser på års basis hvis man vil jobbe i telefonen.. du blir lei, ukene føles som måneder osv.. skal ikke sitte her å snakke mye piss om det.. :) men sesongarbeider som telefonselger er litt lurt å tenke på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...