Wattengård Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Les følgende stilling fra Telefonkatalogen... Nei ikke Telefonkatalogen, men Telefonkatalogen.. Du vet... Ikke den du vet. Men en annen... http://www.jobb24.no/visannonse_noborder.a...as=511&id=15228 Finn _minst_ en feil... -C- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Omfattende erfaring fra telefonsalg er en forutsetning. Finnes det mennesker med omfattende erfaring fra telefonsalg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 "Du blir medeier i selskapet og får eie 25% av aksjene sammen med dine kollegaer." For meg så lyser det lurerier lang vei av hele annonsen. Hvordan jeg kan eie 25% av aksjene er merkelig. Kanskje uttrykt litt feil, men det de sikkert prøver å få frem er at de ansatte får en andel i 25% av aksjene. De garanterer også 65000-125000 i månedslønn. Jeg har fått en slik garanti en gang. Jeg tjente 3500 på 2 måneder. Den lønna dekket ikke bensinutgiftene mine en gang. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Når de lover fra 780 000 til 1 500 000 kroner i årslønn PLUSS all kaffe og te du kan drikke i et firma som tydeligvis har basert driften på å lure folk til å tro at det er de som er telefonkatalogen/gule sider, så ser jeg ingen grunn til å ikke slå til på det tilbudet =) Dette lukter gull, tror jeg slutter på skolen og hopper på her.. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 jeg jobbet som salgskonsulent en gang. alt er bare lureri.. alt det der de *garanterer* er bare rekruterings lureri. å belønningen er jo ålreit, mange som sitter med over 50k pr,måned for salg. men råder til at ingen satser på års basis hvis man vil jobbe i telefonen.. du blir lei, ukene føles som måneder osv.. skal ikke sitte her å snakke mye piss om det.. men sesongarbeider som telefonselger er litt lurt å tenke på Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Og best av alt: De har et felt med siste nyheter fra vg, med følgende nyhet: "Syke svindlere må nullstilles". Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg reagerte at de kunne tilby økonomisk frihet, jeg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Bare logoen gløder jo av svindel. Jeg mener. Om du skal gå inn for å svindle noen så er det en idè å bruke noe annet enn paint. Endret 27. september 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Nettadressa er jo i tillegg www.telefonkatalogen.biz. Skriver man www.telefonkatalogen.no blir man videresendt til www.gulesider.no som er den ekte telefonkatalogen Endret 27. september 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Heller død, enn telefonselger. Fant denne annonsen for en bank i Arendal: "Vi har drevet bank i Arendal siden 1825 og kjenner derfor kunder og marked godt. " Er vel på tide og få inn nye folk der, ja. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva er det dere klager over? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Garantert 65.000 til 150.000 ,- i lønn per mnd faktisk. Jadda. Endret 3. oktober 2007 av Kenny Bones Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, er ikke det mer enn nok? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Du merker ikke at det er seriøst usannsynlig, Erlend? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jo. Men når de faktisk lover den lønna, så er de vel pliktet til å levere den og? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Om ein svarer ja på den så er det jo å kreve 65k som grunnlønn i månaden, og resten må realiserer igjennom provisjon / bonus. Men denne annonsa har vore oppe tildlegare meiner eg, i jobbdelen av forumet. Den blie slakta der også. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er selvsgat bullcrap. Går du på dette så går du på nigeriabrev og WGI også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå