TST Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tokyo Game Show-presentasjon. Se videoen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tre ord.. Gi meg NAA! Ser bedre ut for hver trailer Metal gear RAY Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 uff, ekle minner fra mgs2-substance på extreme, gaaad. Jeg og en annen skulle rundt det sammen, jeg fikk selvfølgelig de grusome jævlene trykket nedover hodet. "kne hode kne hode! hold høy skudd takt" GUUD >.<' Litt usikker på MGS4 faktisk, siden de har sagt de skal gjøre det mer action, eller hva det nå var. Håper på en review som sier litt om sniking gjennom hele spillet, siden det var noe jeg digget med mgs spillene (foruten bra story og kule boss kamper) Lenke til kommentar
saxin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 MGS4 kommer til å bli det villeste spillet på lang tid! Herre min hatt, jeg skal _så_ ha dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg