jonasgutvik Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har hatt laptopen fra Packard Bell siden høst i fjor. Problemet begynte for noen uker siden. Plutselig begynner bildet på skjermen og flimre. Er jeg heldig stabiliserer det seg igjen om jeg justerer litt på skjermens stilling, men ofte klikker det helt når jeg vipper den litt for mye mot meg eller fra meg. Det virker jo som det er dårlig kontakt mellom skjerm og PC, eller er det noen som har vært borti dette før eller vet hva det kan være? Har sendt forespørsel til forhandleren jeg kjøpte den hos, men har ikke fått noe svar enda. Det har ikke skjedd noe med PC-en siden jeg kjøpte den, og dette skal jo ikke skje av seg selv. Takker for seriøse svar! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er helt sikkert brudd på kabelen mellom skjerm og laptop som du sier ja Lenke til kommentar
jonasgutvik Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 ja tipper det ja.. Men vet du hvor dyrt dette er eller om hvor vidt det går på garantien. For jeg har jo ikke gjort PC-en noe skade.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ja tipper det ja.. Men vet du hvor dyrt dette er ellerom hvor vidt det går på garantien. For jeg har jo ikke gjort PC-en noe skade.. 9561988[/snapback] Det går sikkert på garantien om laptopen din er under 1 år gammel Tja, du kan høre hos de IT ansvarlige på skolen din om hvor mye det eventuelt vill koste Vill tippe mellom 500 og 700,- ;D Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det kan ikke være den knappen som skrur av maskinen når du lukker skjermen? Jeg ha opplevd at den har hengt seg opp tidligere, og skjermen er livløs. Ved å dytte/trykke litt på knappen, fungerer skjermen igjen. Hvis ikke, kan det såklart være kontakten til skjermen som er dårlig, men det skjer langt mer sjelendent enn overnevnt problem. Jeg har hatt laptopen fra Packard Bell siden høst i fjor. Problemet begynte for noen uker siden. Plutselig begynner bildet på skjermen og flimre. Er jeg heldig stabiliserer det seg igjen om jeg justerer litt på skjermens stilling, men ofte klikker det helt når jeg vipper den litt for mye mot meg eller fra meg. Det virker jo som det er dårlig kontakt mellom skjerm og PC, eller er det noen som har vært borti dette før eller vet hva det kan være?Har sendt forespørsel til forhandleren jeg kjøpte den hos, men har ikke fått noe svar enda. Det har ikke skjedd noe med PC-en siden jeg kjøpte den, og dette skal jo ikke skje av seg selv. Takker for seriøse svar! 9561854[/snapback] Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det blir vanligvis håndtert som garanti sak, men forhør deg når du leverer maskinen på service, for du får info der. Lenke til kommentar
jonasgutvik Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det kan ikke være den knappen som skrur av maskinen når du lukker skjermen?Jeg ha opplevd at den har hengt seg opp tidligere, og skjermen er livløs. Ved å dytte/trykke litt på knappen, fungerer skjermen igjen. Hvis ikke, kan det såklart være kontakten til skjermen som er dårlig, men det skjer langt mer sjelendent enn overnevnt problem. Jeg har hatt laptopen fra Packard Bell siden høst i fjor. Problemet begynte for noen uker siden. Plutselig begynner bildet på skjermen og flimre. Er jeg heldig stabiliserer det seg igjen om jeg justerer litt på skjermens stilling, men ofte klikker det helt når jeg vipper den litt for mye mot meg eller fra meg. Det virker jo som det er dårlig kontakt mellom skjerm og PC, eller er det noen som har vært borti dette før eller vet hva det kan være?Har sendt forespørsel til forhandleren jeg kjøpte den hos, men har ikke fått noe svar enda. Det har ikke skjedd noe med PC-en siden jeg kjøpte den, og dette skal jo ikke skje av seg selv. Takker for seriøse svar! 9561854[/snapback] 9562155[/snapback] Jeg har deaktivert alt det som skrur av maskinen, eller setter den i hvilemodus når lokket lukkes. Vet ikke om det har noe å si, men tviler egentlig på at det er dette, når det allerede forvrengte bildet (oftest bare masse gråtoner med streker her og der) forvrenges enda litt mer når jeg justerer skjermen. Men nå har jeg sendt inn problemet til både packard bell og mpx, så antar jeg får noe igjen av dem snart. Fant ut nå at jeg ikke kjøpte PC-en før november ifjor, så da går det vel på garantien (heldigvis ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå