benjamin84 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei! Muligens et dumt spørsmål men jeg finner ikke svar på det noe sted. Går det ann å skifte språk på Vista etter det er blitt installert? Har fått tilbud om en grei PC via jobben, som kommer med Vista, men jeg regner med denne har norskt språk og det er absolutt ikke noe jeg ønsker å ha på en PC (blir gjerne et hærlig sammensurium av engelsk og norsk!) Er det noen negative sider med å bytte språk etter installasjon? Hvordan foregår det evt.? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Om jeg har forstått det riktig er det kun Vista Ultimate som har denne funksjonen. Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det stemmer at det er kun Ultimate (og Business.. tror jeg..) som kan gjøre dette. Man kan laste ned språkpakker fra Windows Update. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det går berre i Ultimate versjonen ikkje i Business, har begge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå