bullse Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei! Jeg har hatt mine pc-høytalere i over ett år nå, og de fungerer bra. Problemet er ikke høytalerne, men ""hodetelefon"" inngangen på pc-en min. Den er helt ødelagt nå og fungerer ikke i det hele tatt og den ligger løst inne i maskina. Det er en bærbar dell makin, og jeg har sent em e-post til dell for å høre hva de mener jeg skal gjøre. Svaret jeg fikk fra dem var at jeg måtte levere inn maskina til reperasjon i 2 uker for å skifte hovedkort. Jeg lurer på om det finnes en enklere måte. Finnes det en USB dings som man fester til maskina, og på ""usb-pennen"" er det en hodetelefonutgang? Kom med forslag om hva jeg kan gjøre for å fikse det uten å sende inn maskina på reperasjon! Endret 27. september 2007 av bullse Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) usb-lydkort: søk på usb og usb 2.0, finnes også til firewire og PCMCIA. husk å slå av det innebygde i BIOS. Endret 24. september 2007 av dmdb Lenke til kommentar
bullse Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 usb-lydkort: søk på usb og usb 2.0, finnes også til firewire og PCMCIA. husk å slå av det innebygde i BIOS. 9561958[/snapback] Takk, tror jeg skal skaffe meg en slik en, men hva er det innebygde i BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå