Logitech87 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei Dette skulle kanskje vært under gamer forum, men uansett. Jeg har alltid lurt på hvordan de klarer å få plass til så mye innformasjon på en 4,4 gb plate. Sånn som f.eks med det kommende Mass Effect til X360. Åssen får de plass på alt det som det vistnok skal være med i spillet, med tusner av planeter og diverse!? Et annet eksempel er Stangelhold til PC er på 12 gb! Åssen fikk det samme spillet plass på EN vanlig DVD til X360? Bare lurer.. Endret 28. september 2007 av Logitech87 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Får jo DVD-er med Double Layer på 8,5gb ihvertfall over vet jeg ikke. tripple layer kanskje? Endret 24. september 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 flere DVD-er.. Stranglehold er på 3 DVD-er. Finnes ikke trippel layer DVD, bare trippel HD-DVD, dvs at du trenger en ny spiller for og spille av de platene. Lenke til kommentar
Logitech87 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tenker hovedsakling på hvordan de får plass til alt på en vanlig dvd til xbox 360. Pc er greit nok. Så konsoll spill har dual layer? 8 GB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå