indbjoe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Heisann! Har en K810i og synes det er iriterende at den vibrerer når den er i stille modus. Vil at den skal være helt stille når jeg trykker på # knappen for å aktivisere stille modus. Finner ikke ut om man kan fjerne dette i den, men vet at man kan gjøre dette i de andre modusene... Noen som kan hjelpe meg?? Espen Endret 24. september 2007 av indbjoe Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kan du ikke bare gå inn og redigere den stille profilen? Lenke til kommentar
indbjoe Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Kan du ikke bare gå inn og redigere den stille profilen? 9566244[/snapback] Når jeg går inn på profil for å se etter den, så er den ikke der. vet bare 2 måter å komme i stille modus og jeg finner ikke noen måter å redigere den der.. Den ene er å trykke på av og på knappen og den andre er å trykke på # knappen. Der vi går inn til profilen er det ikke noen Stille modus Er det noen andre måte vi kan fikse det på?? Espen Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gå inn og endre en av profilene (f.eks møte) slik du ønsker at det skal være. Gi profilen et nytt navn, som f.eks. stille, og du har det du ønsker. Ellers kan du endre på profilen normal, og skru vibrasjonen helt av. Ulempen da er at du aldri har vibrasjon. Lenke til kommentar
indbjoe Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Gå inn og endre en av profilene (f.eks møte) slik du ønsker at det skal være. Gi profilen et nytt navn, som f.eks. stille, og du har det du ønsker. 9576686[/snapback] Det har jeg gjort. Men er det ikke noen måte å kunne redigere den stille moduset slik at man kan bruke hurtig tasten?? Espen Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kort svar: Nei Langt svar: Nei ikke det du mener. Slik jeg skjønner det, har alle profiler to moduser, stille og bråkete. Når du trykker på #, aktiverer du stille modus i den aktive profilen. Og når det gjelder innstillinger for vibrasjon, har du tre valg: På, av og på hvis stille. Så valgene du har er: Ha vibrasjon på hele tiden, ha vibrasjon av eller på hvis stille. Du har ingen mulighet for å ha aktiv vibrasjon i bråkete modus og vibrasjon inaktiv i stille modus hvis du må bruke #-tasten for å skru på stille. Eller bruke den andre profilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå