RamGuy Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tenkte jeg snart skulle hoppe over på Vista, har hatt en Windows Vista Ultimate DVD liggende her i en god stund nå. Og når jeg først skal hoppe over til Vista, så tenkte jeg det er likså greit og hoppe til 64bit mens vi er igang. Men da har jeg også lyst til å putte inn litt mer RAM i systemet mitt. For øyeblikket har jeg ett sett: Kingston ValueRAM DDR 533MHz Som dere ser, så kjører ikke de på noen skremmende høy frekvens, rett og slett det billigste du finner av DDR2 i prisguiden i dag. Burde jeg anskaffe meg ett sett til av de, og da ha 4x 1024MB Kingston ValueRAM DDR2-533. Eller er det heller å anbefale at jeg punger ut litt ekstra (4-5x så mye faktisk) for et av disse to settene isteden. GeIL Black Dragon eller OCZ Platinum Vista Performance? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Med mindre du skal overklokke PC-en din holder mer av den typen du allerede har i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå