Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

får ikke arb.konttrakt fra arb.giver

ulv666

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet for arb.giver i nesten 3 år, på fulltid gjennom manpower. Ble lovet fast annsettelse flere ganger, men det ble hele tiden utsatt.

Fikk bekreftet muntlig flere ganger at jeg skulle begynne fast den 13 Aug.

Fått flere bekreftelser på at arb,kontrakt er på vei, er i posten , kommer snart osv osv

det er nå 23 september og jeg har enda ikke fått noe, og enkelig er fristen ute for å rekke lønninga.

Fikk bedskjed fra noen hovedkontoret i oslo at jeg nå, skulle ta en mnd til hos manpower, til de får orden på papirene.

Alle mine forhold med manpower er avsluttet, og skattekort er returnert til meg, for å sendes til arb.giver.(Fristen for lønningslister manpower, hadde uansett vært 14 sept)

Ble selvsagt fly forbannet, og sa at dette godtar jeg ikke, papirene skal være i orden på mandag, og de får ordne slik at lønninga min blir utbetalt, ellers pakker jeg sammen og nekter å gå på jobb, og tar første tlf til fagforeninga...! :realmad:

Dette må jeg være i min rett i?, det kan jo ikke være lov å annsatte noen, og ikke klarer å få papirene i orden på over en mnd?, de har vist at det var jeg som skulle ha jobben siden mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...