Gå til innhold

Når kommer Cowon D2 8 GB og 7 16 GB til Norge?

SRD

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Til dere som eier/har prøvd D2; hvordan fungerer egentlig den trykkfølsome skjermen i praksis? Jeg kan nemlig ikke se for meg at det er verken praktisk eller behagelig å holde på med. Ihvertfall ikke når det er snakk om en trykkfølsom skjerm på en mp3-spiller. Det er egentlig dette som er det største minuset med D2 i mine øyne, og som hindrer meg i å kjøpe den med det første.

Finnes det også to versjoner av iAudio D2? Har jeg forstått riktig når jeg tror at den ene versjonen har FM-radio, mens den andre har FM-radio og DAB-radio?

Touchskjerm funker bedre enn knapper, fordi du da har akkurat de knappene du trenger på skjermen. Finnes både med fm og fm+dab ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg synest skjermen er knallgod. Har kjøpt eit par D2 LCD Protector (2 stk per pakke) og klistra på. Det følger med ein peiketing som du kan bruke for å få endå betre kontroll, men eg har ingen problem med å bruke fingrene på den. Respons og alt det der er upåklageleg. Jo færre bevegelige delar det er, jo mindre er sjansen for at noko går i stykker.

La for all del ikkje skjermen være noko hinder for å kjøpe den spelaren.

Lenke til kommentar

Eneste situasjonen hvor jeg ser trykkfølsom skjerm kan være en ulempe, er hvis du har spiller'n din mye i lomma og vil trykke på den uten å ta den opp. Dog, D2'en kommer med 3 programmerbare knapper til det formålet.

Ellers syns jeg det er mye herligere å trykke rett på skjermen. Mer intuitivt hvilket sted du skal trykke for å gjøre det du ønsker, raskere går det og "mouse gestures" under scrolling fungerer som det skal. :)

Lenke til kommentar
Kva "mouse gestures" er det på D2?

Sorry, det er kanskje ikke lett å vite hvis man ikke har brukt Opera eller en slik Firefox-plugin. :) Det er når du stryker med finger'n (musa på en PC) i bestemt retning og hastighet for å utføre en kommando. I D2 sitt tilfelle gjelder det scrolling. Stryker du finger'n kort nedover, scroller du litt. Stryker du lenger, scroller du mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Noen som vet om det kommer en D2 med lagringskapasitet på mer enn 8gb etterhvert?

neppe, og siden minnekortsporet gjør den så oppgraderbar er det lite poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...