guardianpegasus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 http://www.imdb.com/title/tt0871427/ Babylon 5: The Lost Tales - Voices in the Dark (2007) (V) Beklager om det er blitt postet tidligere, søkte men fant ikke noen referanser. For meg personlig er dette et av årets høydepunkt. Okay, det er kun en DVD med to episoder... men de ble laget med svært lavt budsjett, og er alikevel temmelig gode. JMS har lenge jobbet for å få tilbake B5 og nå er han på glid, etter fiaskoen med Memory of Shadows. Dessuten har salget, til tross for null markedsføring, overrasket WB ved å selge, som JMS (B5's creator) kalte det "several magnitudes worth" av hva som var forventet. Det virker sansynelig at franchisen er i ferd med å gjenoppstå, hvertfall på video/film-fronten :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 er herlig at de er tilbake. G'Kar er helt klart favorittkarakteren min så det er synd han aldri kommer tilbake i serien. Selv om dette er tilsvarende to episoder gir det en liten pekepinn på hva som skjer i universet etter serien. Håper de kan filmatisere noen av bøkene nå... det hadde vært bra. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 G'Kar er helt klart favorittkarakteren min så det er synd han aldri kommer tilbake i serien Litt vanskelig det, når skuespilleren, Andreas Katsulas(sp?), er død... døde i fjor av lungekreft Må si han var favoritten min også. Han og Londo... Vi får alikevel håpe at det lages flere DVD-episoder, eller filmer/TV filmer. En ny serie tør jeg ikke håpe på ennå... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 henviser til anmeldelsen min av B5. der G'Kar ble en av mine favoritter etter en sene, som bare var sykt bra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8860219 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 han som spilte Dr Franklin er også død (en hovedarterie sprakk). han som spilte Ta'Lon døde i en motorsykkel-ulykke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hmm Begynner å lure på om det hviler en forbannelse over hele Babylon 5 jeg (noe som ville vært som dratt rett ut av mytologien i serien ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 diverse skuespillere i Baywatch har enten dødd eller fått diverse sykdommer/lidelser. det kan nesten virke som det er noe av den samme greia med B5. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Evig suksess! Jeg så ferdig sesong fem for bare uker siden. Gladnyhet. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Huska ikke hvem Ta'Lon var, så jeg måtte slå det opp på IMDB, men han lever da i beste velgående fremdeles. Har en film som skytes nå, og kommer ut i 2008 he he. RIP G'Kar og Franklin... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Huska ikke hvem Ta'Lon var, så jeg måtte slå det opp på IMDB, men han lever da i beste velgående fremdeles. Har en film som skytes nå, og kommer ut i 2008 he he. så jeg driver med feilopplysninger med andre ord.... Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 he he, sånt skjer... ærlig talt husker jeg ikke hvem Ta'Lon er engang. Var han en av hjelperne til Delenn i de første sesongene eller no? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 he he, sånt skjer... ærlig talt husker jeg ikke hvem Ta'Lon er engang. Var han en av hjelperne til Delenn i de første sesongene eller no? 9573432[/snapback] det var han som tok over som ambasadør etter G'Kar... han hadde sverd på ryggen. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Aha, han husker jeg jo selvfølgelig hvem er Morro når G'Kar skrev det nye Narn Testamentet he he... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det ilpostino sier stemmer til en viss grad.. Det er bare at det gjelder han som spilte Zathras nemlig Tim Choate som døde i 04 i en motorsykkel-ulykke. Ellers gleder jeg meg enormt til jeg sitter med denne DVD-en mellom henda! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ellers gleder jeg meg enormt til jeg sitter med denne DVD-en mellom henda! kjøpte den på play.com for et par uker siden. anbefales. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er flotte nyheter og jeg gleder meg virkelig. Kan lese litt mer om prosjektet her: http://en.wikipedia.org/wiki/Babylon_5:_The_Lost_Tales Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Wee, var fler gode nyheter å lese der ja... dæven, håper dette blir realitet. Og at man etterhvert kanskje kan få til fler filmer eller en ny serie... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 det er skrevet en haug med spinoff-bøker og jeg er nesten ferdig med å lese igjennom dem alle. siden salget av den siste filmen går så bra håper jeg de filmateiserer mye av det materiale som ligger ute.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei hei, i dag så jeg til min STORE (!) glede at det har kommet en ny babylon 5 film, så jeg lurer på om noen vet om det kommer flere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå