yano Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har nettopp koblet meg på et eget nettverk. Det jeg lurer på, er om det finnes muligheter å kunne chate med egne nettverksbrukere innen for eget nettverk. Det beste var om det fantest et program der man kunne prate med hverandre, finnes dette? Er litt vanskelig å løpe fra rom til rom når man er koblet opp sammen. Skriv om egne erfaringer! Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har nettopp koblet meg på et eget nettverk. Det jeg lurer på, er om det finnes muligheter å kunne chate med egne nettverksbrukere innen for eget nettverk. Det beste var om det fantest et program der man kunne prate med hverandre, finnes dette? Er litt vanskelig å løpe fra rom til rom når man er koblet opp sammen. Skriv om egne erfaringer! winpop er en mulighet elles msn innes en hua å velge i.... :google: Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har dere mikk så kan dere bruke teamspeak 2 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 net send er en mulighet. eller du kan mekke opp en IRC server. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 net send pcnavn eller * vildcard for å sende til alle net send jensen min melding Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vil anbefale å sette opp en IRC server. Jeg og to naboer har nettverk, med en kabel "over gata". Da er det mye lettere å vite om de forskjellige er idle osv. Med net send har man ikke den muligheten.... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 LanChat er også en mulighet. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har du fastlinje (adsl, kabel) så funker jo msn bra. hvis du ikke har det så er LanChat veldig bra. Lenke til kommentar
jensfs Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Eller du kan kjøre DC med DC hub da kan du overføre filer mens du snakker. Sjempegøy. :google: <-------- hva er ponget med denna her??? Lenke til kommentar
yano Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Takk for flere tips. Lan Chat er det jeg har fått til å bruke så langt, men jeg synes det gir for dårlig lyd fra seg når man sender meldinger. har mikk på begge pc'ene men fikk ikke til å snakke med hverandre. Finnes det flere tips hvordan man kan snakke med hverandre? Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Commcenter er et veldig bra. Eneste minus er at det er en forsinkelse på ca. 1,5 sek på en 10mbits linje... Roger Wilco er det ingen forsinkelse på, men betydelig dårligere lydkvalitet... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 TeamSpeak er et bra program, veldig bra lyd kvalitet Lenke til kommentar
kvest Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vi brukte RealPopup der jeg bodde før. Det funker fint. Søk på www.download.com, så finner du det. Husker ikke om det er støtte for mik der, tror ikke det, men til popup-mld er det bra. Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 følger med to programmer i windows. net send (datamaskinnavn) eller popup Lenke til kommentar
yano Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Vet ikke hvordan man får kontakt med hverandre når jeg bruker TeamSpeak2. Fikk heller ikke til å bruke commcenter, dette er vist beregnet på de som er tilknyttet til nettet. Jeg har bare modem. Er det ikke noen som vet hvordan man kan prate med hverandre gjennom mikrofon?????? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 nassi er et bra program til dette. kan gjøre mye rart gjennom nettverk med det. feks gi signal til noen, tenge i paint sammen eller utforske andre maskiner (og seff chat som du spørr etter) Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 man kan vel bruke mirc og i nettver.... tror jeg har vert bort i det... sette opp eget under nett eller hva det het eks. irc.test.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå