Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NETTVERK & CHAT. ER det mulig???

Anbefalte innlegg

Har nettopp koblet meg på et eget nettverk. Det jeg lurer på, er om det finnes muligheter å kunne chate med egne nettverksbrukere innen for eget nettverk. Det beste var om det fantest et program der man kunne prate med hverandre, finnes dette? Er litt vanskelig å løpe fra rom til rom når man er koblet opp sammen. Skriv om egne erfaringer! :roll::shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp koblet meg på et eget nettverk. Det jeg lurer på, er om det finnes muligheter å kunne chate med egne nettverksbrukere innen for eget nettverk. Det beste var om det fantest et program der man kunne prate med hverandre, finnes dette? Er litt vanskelig å løpe fra rom til rom når man er koblet opp sammen. Skriv om egne erfaringer! :roll::shrug:

winpop er en mulighet

elles msn innes en hua å velge i.... :google:

Lenke til kommentar

Takk for flere tips. Lan Chat er det jeg har fått til å bruke så langt, men jeg synes det gir for dårlig lyd fra seg når man sender meldinger. har mikk på begge pc'ene men fikk ikke til å snakke med hverandre. Finnes det flere tips hvordan man kan snakke med hverandre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:shrug:

Vet ikke hvordan man får kontakt med hverandre når jeg bruker TeamSpeak2. Fikk heller ikke til å bruke commcenter, dette er vist beregnet på de som er tilknyttet til nettet. Jeg har bare modem.

Er det ikke noen som vet hvordan man kan prate med hverandre gjennom mikrofon??????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...