Lommiss Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har rigget opp PC-en min på 32" på rommet, men den har dessverre ikke DVI utgang, så det ender med at jeg må bruke VGA kabel Det funker fint å bruke det til surfing og slikt + noen spill! Men når jeg skal starte Quake Wars demoen, blir skjermen blå, og det står; "utenfor område" Slik var det ikke når den var rigget opp med DVI kabel... Så hva må jeg gjøre for å få slutt på dette problemet? Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har rigget opp PC-en min på 32" på rommet, men den har dessverre ikke DVI utgang, så det ender med at jeg må bruke VGA kabel Det funker fint å bruke det til surfing og slikt + noen spill! Men når jeg skal starte Quake Wars demoen, blir skjermen blå, og det står; "utenfor område" Slik var det ikke når den var rigget opp med DVI kabel... Så hva må jeg gjøre for å få slutt på dette problemet? 9560602[/snapback] tipper du må sette ned oppløsningen og/eller fargeinstillingene dine litt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du må muligens justere oppløsningen i spillet så den ikke blir høyere en det tv-en takler Eventuelt skjerminstillingene i windows. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Det høres ut som du har stilt inn Quake Wars til å bruke enten en for høy oppdateringsfrekvens, for høy oppløsning, eller begge deler. Dersom du bruker 60 Hz i Windows kan du prøve å konfigurere Quake Wars til å gjøre det samme. Endret 24. september 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå