Gå til innhold

Bruk av VGA kabel = "utenfor område"

Lommiss

Anbefalte innlegg

Jeg har rigget opp PC-en min på 32" på rommet, men den har dessverre ikke DVI utgang, så det ender med at jeg må bruke VGA kabel :(

Det funker fint å bruke det til surfing og slikt + noen spill! Men når jeg skal starte Quake Wars demoen, blir skjermen blå, og det står; "utenfor område" :hmm:

Slik var det ikke når den var rigget opp med DVI kabel... Så hva må jeg gjøre for å få slutt på dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har rigget opp PC-en min på 32" på rommet, men den har dessverre ikke DVI utgang, så det ender med at jeg må bruke VGA kabel :(

Det funker fint å bruke det til surfing og slikt + noen spill! Men når jeg skal starte Quake Wars demoen, blir skjermen blå, og det står; "utenfor område" :hmm:

Slik var det ikke når den var rigget opp med DVI kabel... Så hva må jeg gjøre for å få slutt på dette problemet?

9560602[/snapback]

tipper du må sette ned oppløsningen og/eller fargeinstillingene dine litt

Lenke til kommentar

Det høres ut som du har stilt inn Quake Wars til å bruke enten en for høy oppdateringsfrekvens, for høy oppløsning, eller begge deler.

Dersom du bruker 60 Hz i Windows kan du prøve å konfigurere Quake Wars til å gjøre det samme.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...