Gå til innhold

Problemer med Sandisk Sansa e280

Anbefalte innlegg

Hei :thumbup:

Eg har eit lite problem med mp3'n min, eg har sletta musikken på den, men når eg går inn i mp3'n og spele av ser eg at det fortsatt ligg sanga der, som egentleg ikkje ligger der.. I den anledning kjem det opp ''dårlige spor''.. Korleis kan eg få sletta alt på mp3'en? Er en funksjon som heiter tilbakestill alt eller noke, men eg veit ikkje ka som er lurt :hmm:

Tips og svar takk ?! :ermm:

På førhand, takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Har du prøvd å formatere den?

Er ikke helt sikker på hvordan du gjør dette med din spiller, men det pleier å være et valg Innstillinger/Settings... :cool: Bruker du minnekort? Hvis du gjør det må du formatere det også. Hvis ikke vet ikke jeg, men jeg vet at hvis du bare sletter blir det ikke egentlig helt slettet fra enheten. Det er faktisk mulig å finne slettede filer igjen da.

:hmm:

MVH

pcpcpc

Lenke til kommentar
Hei!

Har du prøvd å formatere den?

Er ikke helt sikker på hvordan du gjør dette med din spiller, men det pleier å være et valg Innstillinger/Settings... :cool:  Bruker du minnekort? Hvis du gjør det må du formatere det også. Hvis ikke vet ikke jeg, men jeg vet at hvis du bare sletter blir det ikke egentlig helt slettet fra enheten. Det er faktisk mulig å finne slettede filer igjen da.

:hmm:

MVH

pcpcpc

9564300[/snapback]

Har ingen formateringsfunksjon, verken på spelaren eller medfølgande media converter.

Einaste eg kan tenke på som kan fjerne alt, er ''tilbakestill alt'' funksjonen, men er ikkje heilt 100% sikker på ka som skjer då :p Men det står at det ikkje er anbefalt for ''typiske brukere'', så eg veit ikkje.. Hadde eg bere hatt en enkel ''reset-push in knapp'' hadde alt vert bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...