Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og den søte gutten


Anbefalte innlegg

Og der hadde vi endelig en ærlig jente.

 

Av dette kan vi konkludere med at vi som ikke er barske sliter :thumbdown:

9591717[/snapback]

Ey, det går ann å være attraktiv selvom man ikke er barsk da. Men skjønner hva du mener, drittlei av å være "hun søte" sjæl.

 

Kan bare snakke for meg selv, men jo barskere de er, jo finere er de imo.

9591783[/snapback]

Noen(mange?), særlig jenter(?), mener jo en person er finere/kjekkere jo mer glad man er i dem. At jo mer glad jeg er i ei jente, jo penere er hun i mine øyne.. "skjønnhet kommer innenfra" mao.

Gjelder ikke dette i ditt tilfelle..?

Altså, kan en fyr som er ca 0 barsk være finere for deg enn en som er 100% barsk, til tross for

jo barskere de er, jo finere er de imo.

?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier jeg at en gutt er søt, mener jeg det ang. personligheta, ikke utseendet.

Gutter på sju år kan være søte utseendemessig, ikke de på min alder.

Og barsk er fint, men stort sett faller jeg for skinny nerder, faktisk.

 

Så jeg må si meg enig med toth.

Jeg elsker ikke en person fordi h*n er fin/pen/søt//nydelig/whatever, vedkommende er det stort sett fordi jeg elsker h*n.

 

Men typ. Jeg syns det blir feil å generalisere jenters meninger på denna måten, da vi stort sett aldri har lik smak. Jeg har ei venninne som digger ølmager, liksom :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Det er en ting jeg syns kan være litt merkelig.

 

Jeg kan ofte være den "søte gutten" som jenter kan snakke lenge med, og som ofte slutter med dette.

 

Men, er det situasjoner eller diskusjoner hvor min "fortid" kommer frem, så kan jeg som oftest erfare at samtalen går fra "venn til venn" snakk til noe mer flørtete fra hennes side.

 

Min "fortid" er ikke noe slemt eller noe slikt. Det meste som kan komme frem kan være "rampete", eller på randen til kriminelle ting.

Eller noe av det er vell små kriminellt, men ikke av den grad at det skader andre folk som slossing og den slags, bare ramp-kriminellt hvis det er noen som skjønner det begrepet. ^^

 

Er det dette som er "barskt"? En person som har litt historie, eller som ser snill ut, men som det viser seg ikke er så "snill" på papiret alikavell?

Lenke til kommentar
Jenter liker generelt bad-boys, fordi de oser ofte av selvtillit..

9598453[/snapback]

 

Tja, spørs vel hva man er ute etter, psykologisk forskning tyder vel på at "bad-boys" og "barske" menn er mest pop om man er ute etter en kortvarig affere, mens mindre "tradisjonelt maskuline" menn er mer pop om man ser for seg noe langvarig.

 

Videre inbilleg jeg meg litt at mange jenter vokser av seg mye av fokuset på "bad-boys" etterhvert.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg er vel den klassiske drittsekken, sånn egentlig. Pervo, høylydt og later som jeg har mye selvtillit. Misforstå meg ikke, jeg har også et av trinnets beste snitt. ;)

9598838[/snapback]

 

Tok meg ett år eller to her inne før det gikk opp for meg: "Dang. Han er 3år yngre en meg!".

 

Søt er ett rart ord. Jenter som knapt kjenner meg, har kalt meg søt, folk rundt har bare ledd av det. Dama mener at jeg er søt, hadde noen hørt det, mens hun sa det, ville de og ha ledd. Alt avhenger av hva slags side du vil vise.

 

At en jente kaller deg søt, er synnonymt med instant friendslist, er, i mine øyne, bare tull. Jeg har aldri opplevd det.

Lenke til kommentar
Noen(mange?), særlig jenter(?), mener jo en person er finere/kjekkere jo mer glad man er i dem. At jo mer glad jeg er i ei jente, jo penere er hun i mine øyne.. "skjønnhet kommer innenfra" mao.

Gjelder ikke dette i ditt tilfelle..?

9592952[/snapback]

Personlighet har ikke så mye å si før man kjenner vedkommende.

9606765[/snapback]

Øffkørs, men nå tenkte jeg mer på folk du treffer/kjenner/har snakket med, når du bevisst eller underbevisst vurderer om de er kjærest-materiale eller ikke..

Lenke til kommentar
Jeg har bare blitt kalt søt en gang, av en vennine, som jeg selv ikke ser på som kjærestemateriale. :D

 

Jeg er vel den klassiske drittsekken, sånn egentlig. Pervo, høylydt og later som jeg har mye selvtillit. Misforstå meg ikke, jeg har også et av trinnets beste snitt. ;)

9598838[/snapback]

du er ikke dritsekk før du har barnevrensak, rulleblad og ikke er jomfru lengre (nei tells ikke og nå ned på ei eller bli sugd/ronket)

 

 

 

RepReSeNTin da kLaSsISkE dRItSeKkEN

Lenke til kommentar

Alle har forskjellig smak da. Jeg liker guttene søte. Jeg liker ikke de barske som går å viser muskler og tror de er heitest i verden. De er så vanlige. Gutten må være spesiell og sjarmerende :)

Lenke til kommentar
Det er en mengde personlige egenskaper som aldri blir nevnt, og når de sier de vil ha en snill mann så mener de egentlig at de vil ha en selvsikker mann med orden på livet sitt, en som har lederegenskaper og selvkontroll, en som kan utfordre henne følelsesmessig og mentalt, en som er morsom, eventyrlysten og litt uregjerlig, og samtidig er snill.

 

Mine to cent

9591450[/snapback]

 

 

Der tror jeg du nettopp beskrev drømmemannen. ;O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...