Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter og den søte gutten


Anbefalte innlegg

"Du er så søt!" sier jenta og konstanterer at du sikkert er verdens beste kjærestemateriale.

 

Så går hun bort til den største drittsekken i rommet og begynner å rote med ham.

 

Dette har skjedd meg ALT for mange ganger. Hva med deg? Hvorfor er det slik? Hvorfor kan ikke jeg klare å være heit og drittsekk slik som dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har skjedd meg ALT for mange ganger. Hva med deg? Hvorfor er det slik? Hvorfor kan ikke jeg klare å være heit og drittsekk slik som dem?

9560471[/snapback]

Det har aldri skjedd meg, er ei jente på kroken pleier hu å bli der en stund. Men har pratet med endel jentevenner hvor de fleste har være enige i at om ei jente sier en gutt er søt sånn, mener hun det ikke. Hun mener at han ser jævlig ut, men prøver å være snill.

Lenke til kommentar

Det du har opplevd kalles en kongruenstest. Det hun gjør er å screene deg og ser om du reagerer som alle andre menn hun har sagt slikt til før.

Kvinner gjør det der hele tiden, og det er vanskelig å se det noen ganger, da det gjøres veldig subtilt.

 

Og, (nå generaliserer jeg veldig her), for en kvinne betyr det like mye å rote med en fyr på byen som at du sier "Hei" til en kompis.

For dem er det flørting, for oss er det "garantert sex"...

Ser du forskjellen her?

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
"Du er så søt!" sier jenta og konstanterer at du sikkert er verdens beste kjærestemateriale.

9560471[/snapback]

'Søte' gutter er aldri kjærestemateriale.

 

Dette er noe de sier fordi de liker deg og godt kan tilbringe masse tid med deg. Men de vil aldri i verden vurdere å slippe deg innenfor trusestrikken. Søt / snill / grei / koselig tenner ikke de fleste jenter.

 

Såsant de ikke er alenemødre og trenger noen til å dele regningene med; da er plutselig kvaliteter som 'til å stole på', 'orden i økonomien' osv. viktig. Men sjelden før - da prioriteres heller spennende og uforutsigbare gutter. Er man jente så får man seg type uansett, så hvorfor slå seg ned med et A4-menneske før man må ;)

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar

Hmm... Da er det altså ikke håp for en søt og snill gutt som ikke klarer å forandre seg til det jenter tydeligvis vil ha fordi man rett og slett ikke klarer å forandre seg fra å være søt og snill til noe annet siden det er så innprenta i en.

 

Ikke at jeg vil forandre så mye på det heller :p

 

 

Får være evig ungkar og venninne jeg da, ja ja. De trengs vel de også.

Lenke til kommentar

Det er BULLSHIT og det vet du selv. Selvsagt kan du forandre deg.

Kan gi deg et eksempel her:

 

Meg

 

Var i et altfor langt forhold med en nydelig jente som var hele verden for meg.

Jeg var den "søte snille" gutten som jeg trodde kvinner ville ha. Og jeg spilte den rollen mer og mer etterhvert som tiden gikk.

Hva skjedde? Jo, jeg hadde forandret meg fra den interessante, morsomme, allround kule karen som hun forelsket seg i (hennes ord faktisk) til en "søt og snill" gutt.

Det ble slutt på en ganske brutal måte, og jeg sverget fra den dagen at jeg skulle fikse dette og kun se fremover. Aldri bakover

 

Nå har det gått en god stund, og jeg liker den utviklingen som har skjedd. Jeg utstråler Alpha holdning, karisma, humor, selvsikkerhet og en haug med andre attraktive egenskaper. Og det er faktisk fett mulig å "lære" seg slikt. Ved å da jobbe med seg selv.

 

Jeg møtte hun i helgen for første gang på mange måneder. Og jeg merket fra første sekund at hun gav meg et annerledes blikk enn det hun gav meg før. Hun var genuint interessert igjen.

 

Så Ja, det går ann. Og det er ikke så vanskelig som alle skal ha det til. Med de riktige ressursene kommer du lengre enn det du noen gang trodde var mulig. Så slutt å skap slike bullshit unnskyldninger for deg selv, ta deg et solid grep om ballene dine, og gjør noe med det!

 

My 0.02

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Du vet du kommer uansett til å forandre deg i alle mulige måter naturlig?

Ved at du fortsetter å tviholde på den angsten, så vil du bare utvikle (les:Forandre) deg til et stadig mer sosialt tilbakestående menneske.

Så, siden du allerede kommer til å utvikle deg, så hvorfor ikke gjøre det på en måte der du faktisk kan få noe ut av livet ditt?

Lenke til kommentar

Det er sjeldent et kompliment. For å snakke litt avansert her, så er det hun som forsøker å sette en "frame", og hun tester din frame (kongruenstest) ved å stille slike spørsmål eller komme med slike kommentarer. Hvis du kjøper inn i hennes frame (reagerer på det hun sier osv) så taper du. kort og greit. Da har hun funnet ut at du er akkurat slik som alle de andre, og det er ikke tiltrekkende.

Hun vil bli trukket inn i din frame, ikke omvendt!

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

jeg mener at min gutt er drit søt.. :-)

 

kan ha noe med at jeg har gått meg lei av drittsekker. å vil ha en søt å herlig gutt som jeg kan slappe av med .så jeg slipper å sitte hjemme å tenke på om han puler på ei nå osv.

 

men han her e bare drit søt. å blir bare sjønnere å sjønnere for hver dag.. :-)

Lenke til kommentar
Det er sjeldent et kompliment. For å snakke litt avansert her, så er det hun som forsøker å sette en "frame", og hun tester din frame (kongruenstest) ved å stille slike spørsmål eller komme med slike kommentarer. Hvis du kjøper inn i hennes frame (reagerer på det hun sier osv) så taper du. kort og greit. Da har hun funnet ut at du er akkurat slik som alle de andre, og det er ikke tiltrekkende.

Hun vil bli trukket inn i din frame, ikke omvendt!

 

Pick-Up-Artist

9561084[/snapback]

 

Hva skal man gjøre da ;) Når kvinner kommer med slike kommentar? Altså hva skal man svare? Omtrent sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...