IngarStene Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Har sett litt rundt på en hel del forskjellige laptoper, er på utkikk etter noe pluss minus 10000. Kom over FSC Xi2528 og denne ser svært så interessant ut.. Men, har null erfaringer med Fujitsu Siemens, er de å anbefale eller burde jeg se etter lignende hos andre produsenter? I såfall, noen konkrete forslag? Endret 23. september 2007 av IngarStene Lenke til kommentar
zonko Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva skal du bruke maskina til og hva forventer du at den skal ha? Tanker om skjermstørrelsen? Men pluss minus 10 store mener du helt opp i 13...? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har sett litt rundt på en hel del forskjellige laptoper, er på utkikk etter noe pluss minus 10000. Kom over FSC Xi2528 og denne ser svært så interessant ut.. Men, har null erfaringer med Fujitsu Siemens, er de å anbefale eller burde jeg se etter lignende hos andre produsenter? I såfall, noen konkrete forslag? 9560467[/snapback] Har selv kjøpt den der fra FS , regner med at jeg får den onsdag/torsdag, hvis du ikke har bestemt deg før den tid, så kan jeg komme med førsteinntrykkene mine da... Mvh Lenke til kommentar
IngarStene Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Blir vel først og fremst multimedia; spilling, film og musikk.. Ja, jeg tenker vel faktisk helt opp til 13000, nettsikling er elendig økonomi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå