posse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Heisann du der... Tenkte jeg skulle fyre opp en server der jeg kan kjøre eggdrops osv.. hva MÅ jeg ha? ramms opp alt da.. Må jeg ha ADSL? Skal du svare så svarer du på det du vet... 8) Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 For det første heter det Eggdrop, for det andre så er ikke dette plassen for Linux Support. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 For det tredje er det mye lettere å få svar hvis du spør på en ordentlig måte. Og "!!!!!!!!!!!!!1" virker veldig lite ordentlig, og minker sjansen for at du får et svar med tilnærmet hundre prosent. Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Eggdrop er en "irc-robot" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Eggdrop er en "irc-robot"En ting vet eg og det er at du ikke trenger adsl Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Kan lite om selve oppsettet av en slik bot, du vil nok finne alt du trenger inkl. software på http://www.eggheads.org/ Du trenger ingen egen server hvertfall, du bare kjører eggdropen som en ekstra irc-klient egentlig. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Eggdrop er en "irc-robot"En ting vet eg og det er at du ikke trenger adsl Det kommer vel helt ann hva du skal bruke den til da. Skal du ha den til å passe irc kanaler osv så er det vel litt av ideen at den er online 24/7.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Eggdrop er en "irc-robot"En ting vet eg og det er at du ikke trenger adsl Det kommer vel helt ann hva du skal bruke den til da. Skal du ha den til å passe irc kanaler osv så er det vel litt av ideen at den er online 24/7.. :oops: :oops: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Går fint å kjøre på dial-up linje så adsl / fastlinje er ikke noen nødvendighet, men mange vil nok ønske at BOTen skal være opp 24/7 så da vil jo fastlinje være en stor fordel Eneste som kreves er en *nix boks. Finnes vel "eggdrop for windows" også, men hvorvidt det kan kalles ekte blir en annen sak. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Går fint å kjøre på dial-up linje så adsl / fastlinje er ikke noen nødvendighet, men mange vil nok ønske at BOTen skal være opp 24/7 så da vil jo fastlinje være en stor fordel Eneste som kreves er en *nix boks. Finnes vel "eggdrop for windows" også, men hvorvidt det kan kalles ekte blir en annen sak. funker da red hat 8.0? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 funker da red hat 8.0? Det funker glimrende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå