Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er den beste trimpotta til gilera sykler?

ReGaiN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den beste trimpotta til gilera sykler?

må akse bra og ha høy toppfart

9560436[/snapback]

Man kan jo ikke få begge deler =/

Enten så får tak i en potte med godt bunndrag, elr toppdrag.

Er en fordel å si åsn Gilera du har da.

Vill tro at Metrakit Prorace gjør jobben godt uanz :)

Lenke til kommentar
Det spørs VELDIG på åssen sylinder osv du har

Har du alt anna org så ville jeg gått for mk2, som etter min mening er det beste effektannlegget på original sylinder :)

9562849[/snapback]

?????hvilke mener du er dårligere? :ermm::hmm:

yasuni eller hebo er best på org derbi/gilera vil jeg heller tro. men de bråker jo en del mer enn alle andre anlegg.

Lenke til kommentar

Det finnes mange forskjellige hebo og yasuni annlegg

Det meste blir dårligere enn mk2 da(kan hende det er noen som er bedre men tviler egentlig) dette gjelder da org sylinder

Trimsylinder og org sylinder krever forskjellige potter ettersom porter og lignende er større på trim ;)

Lenke til kommentar
Det finnes mange forskjellige hebo og yasuni annlegg

Det meste blir dårligere enn mk2 da(kan hende det er noen som er bedre men tviler egentlig) dette gjelder da org sylinder

Trimsylinder og org sylinder krever forskjellige potter ettersom porter og lignende er større på trim ;)

9563760[/snapback]

mk2 er jo et av de alle dårligst anleggene som finnes gilera/derbi(nå går jeg ut fra at trådstarter snakker om rcr eller smt og ikke scooter).

er original sylinder jeg snakker om ja. mk 2 er jo veldig billig og lager nesten ikke mer lyd en original anlegget, men det gir jo ikke så mye mer effekt enn original anlegget heller uheldigvis.

hebo titan cross og yasuni cross jeg snakker om, begge veldig gode på original sylinderen, begge bråker en del, og begge veldig mye bedre enn mk2 på både original sylinder og mellom kraftige trimmsylindere.

diskusjon slutt.

Lenke til kommentar
Det er en gilera dna

9563894[/snapback]

å ja! :hrm: scooter anlegg altså, da er jo alle innlegg i tråden til nå bortkasta. ville nok ha gått for yasuni uansett jeg tror jeg.

eller kanskje ninja twinner, vet ingenting om det bortsett fra at det koster ca 1500 på speedline.dk, men syntes bare det ser så sykt fet ut :thumbup:

post-137418-1190645994_thumb.jpg

post-137418-1190646007_thumb.jpg

Lenke til kommentar

er mopeden din original nå?

isåfall, da har du 2-3 hk. med en ok sylinder får du i underkant av 20hk. så det er stoooor forskjell. tipper ca. 6hk med bare effektanlegg. så setter du i så tunge ruller i variatoren som du vil, med greit tunge klarer du noe over 100 og og grei aks med effektanlegg og sylinder.

men er jo en del pes med sylinder. derfor ikke jeg har godde å skaffa det enda.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
er mopeden din original nå?

isåfall, da har du 2-3 hk. med en ok sylinder får du i underkant av 20hk. så det er stoooor forskjell. tipper ca. 6hk med bare effektanlegg. så setter du i så tunge ruller i variatoren som du vil, med greit tunge klarer du noe over 100 og og grei aks med effektanlegg og sylinder.

men er jo en del pes med sylinder. derfor ikke jeg har godde å skaffa det enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...