ReGaiN Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hva er den beste trimpotta til gilera sykler? må akse bra og ha høy toppfart Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 yasuni cross er vartfall veldg bra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva er den beste trimpotta til gilera sykler?må akse bra og ha høy toppfart 9560436[/snapback] Man kan jo ikke få begge deler =/ Enten så får tak i en potte med godt bunndrag, elr toppdrag. Er en fordel å si åsn Gilera du har da. Vill tro at Metrakit Prorace gjør jobben godt uanz Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Trimpotte er ikke nok til å gi hverken god toppfart eller bra bunndrag da. Er vel derbi-motor på den vel? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er Derbi motor på nyere hvertfall. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det spørs VELDIG på åssen sylinder osv du har Har du alt anna org så ville jeg gått for mk2, som etter min mening er det beste effektannlegget på original sylinder Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det spørs VELDIG på åssen sylinder osv du harHar du alt anna org så ville jeg gått for mk2, som etter min mening er det beste effektannlegget på original sylinder 9562849[/snapback] ?????hvilke mener du er dårligere? yasuni eller hebo er best på org derbi/gilera vil jeg heller tro. men de bråker jo en del mer enn alle andre anlegg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det finnes mange forskjellige hebo og yasuni annlegg Det meste blir dårligere enn mk2 da(kan hende det er noen som er bedre men tviler egentlig) dette gjelder da org sylinder Trimsylinder og org sylinder krever forskjellige potter ettersom porter og lignende er større på trim Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det finnes mange forskjellige hebo og yasuni annleggDet meste blir dårligere enn mk2 da(kan hende det er noen som er bedre men tviler egentlig) dette gjelder da org sylinder Trimsylinder og org sylinder krever forskjellige potter ettersom porter og lignende er større på trim 9563760[/snapback] mk2 er jo et av de alle dårligst anleggene som finnes gilera/derbi(nå går jeg ut fra at trådstarter snakker om rcr eller smt og ikke scooter). er original sylinder jeg snakker om ja. mk 2 er jo veldig billig og lager nesten ikke mer lyd en original anlegget, men det gir jo ikke så mye mer effekt enn original anlegget heller uheldigvis. hebo titan cross og yasuni cross jeg snakker om, begge veldig gode på original sylinderen, begge bråker en del, og begge veldig mye bedre enn mk2 på både original sylinder og mellom kraftige trimmsylindere. diskusjon slutt. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det er en gilera dna Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er en gilera dna 9563894[/snapback] å ja! scooter anlegg altså, da er jo alle innlegg i tråden til nå bortkasta. ville nok ha gått for yasuni uansett jeg tror jeg. eller kanskje ninja twinner, vet ingenting om det bortsett fra at det koster ca 1500 på speedline.dk, men syntes bare det ser så sykt fet ut Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Trenger man å bytte cylinder i tillegg eller går det bra å bare sette på trimpotte, for det er nesten ikke trimpotter som funker best med standar cylinder.?? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Trenger man å bytte cylinder i tillegg eller går det bra å bare sette på trimpotte, for det er nesten ikke trimpotter som funker best med standar cylinder.?? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 du trenger ikke det igrunn, det blir jo veldig mye gøyere å kjøre om du gidder å kjøpe og montere sylinder også. http://www.speedoptions.no/index.php?main_...5c99fef89880caa ikke så altfor dyrt heller. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 hvor mye bedre blir akselerasjonen og toppfarten hvis man bytter sylinder? hvor mange km/t sånn ca? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 er mopeden din original nå? isåfall, da har du 2-3 hk. med en ok sylinder får du i underkant av 20hk. så det er stoooor forskjell. tipper ca. 6hk med bare effektanlegg. så setter du i så tunge ruller i variatoren som du vil, med greit tunge klarer du noe over 100 og og grei aks med effektanlegg og sylinder. men er jo en del pes med sylinder. derfor ikke jeg har godde å skaffa det enda. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 noen sier at hvis jeg tar bort den variator ringen og setter på trimpotte så går det mellom 80 og 100 er det sant? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 80-100 speed-km/t, ja helt sikkert. sikkert litt i overkant av 80 ekte-km/t vil e tru. (nå vet jo ikke jeg hvordan original rullene i DNA er, men de koster vell ikke noe å skifte de om du er missfornøyd med utvekslingen.) Lenke til kommentar
glenntore Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 er mopeden din original nå? isåfall, da har du 2-3 hk. med en ok sylinder får du i underkant av 20hk. så det er stoooor forskjell. tipper ca. 6hk med bare effektanlegg. så setter du i så tunge ruller i variatoren som du vil, med greit tunge klarer du noe over 100 og og grei aks med effektanlegg og sylinder. men er jo en del pes med sylinder. derfor ikke jeg har godde å skaffa det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå