Azzido Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Var på gatebil nå i september som presse og tok dette bilde her... hva syntes dere? eXIF Resolution : 1092 x 1280 Flash used : No Focal length : 41.0mm CCD width : 8.21mm Exposure time : 0.013 s (1/80) Aperture : f/14.0 ISO equiv. : 100 Exposure bias : -0.33 Whitebalance : Auto Metering Mode : matrix Exposure : shutter priority (semi-auto) Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fint bilde, helt ok, om enn kanskje litt kjedelig. Om du hadde satt lengre lukkerhastighet ville du kanskje fått med blinken i høre taklyset også, det tror jeg kunne blitt bedre. Litt tett crop i front også. Lenke til kommentar
preje Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Dette bildet ville jeg sett i 16:9 format. Tror det ville fremhevet og gjort selve motivet mer spennende, for dette kan bli litt kjedelig, og det er for trangt rundt bilen. Ellers syns jeg det er veldig fine farger og liker at det er krystallklart. Det er en stilig bil i utgangspunktet, men ikke helt heldig med fremstillingen. Kanskje har du andre bilder av den? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, bør crop'es om og gjøres til widescreen.. Tror det blir bedre da.. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Veldig enig med de de andre her sier. Litt mye luft oppover og litt lite mot venstre. Hadde kanskje sett bedre ut med en litt annen, mer "naturlig" plassering av bilen i banen. Så bilen hadde fulgt veien f.eks, nå ser den så veldig plassert ut synes jeg. Den blå pinnen man ser over baken på bilen, lyktestolpe kanskje det er, burde kanskje fjernes. Ser forresten nå at det her hadde vært et bra sted å brukt HDR-teknikk tror jeg, så hadde skogen bak blitt lysere også! Men alt i alt et meget vellykket bilde! EDIT:Lyst til å skaffe meg presse "billett" også?! Endret 24. september 2007 av fredstian Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Takker for synspunktene deres her... ser i ettertid at dette med widescreen hadde ikke vært så dumt, men har dessverre ikke bilder jeg kan få til dette på... Og til deg som lurte på pressepass... det får du høre med gatebil om... selv så tar jeg bilder for dagbladet, sånn jeg har fått mitt i tilfelle.. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Enig med de andre. Tror nok widescreen gjør seg best her ja.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg liker bilder av biler som dui ofte har postet her. De er skarpe med fine og godt mettede farger. På dette bildet ville jeg ha prøvd å fått med meg mer av grusveien som danner fine linjer og heller kuttet ut mer av himmelen. Men totalt sett et fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå