Gjest Gjest_Han der_* Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 hei, jeg trenger noen velmenende råd om sexualitet.. er veldig forvirra selv. Har siden barndommen av vært opptatt av både gutter og jenter, pleide å bryte med kamerater og få kick av det, samtidig som jeg alltid ønsket å gjøre det samme med jenter, men det var ikke akseptert på samme måte.. Da jeg nådde ungdomsårene fortsatte brytingen med noen kamerater, jeg fant det veldig spennende (også sexuelt), men bare tanken på å ta av klærene gjorde at jeg følte ubehag. Så det skjedde ikke og har fortsatt ikke skjedd.. Jeg rotet med mange jenter i tenårene, men første gang jeg skulle prøve sex fikk jeg ikke ereksjon.. Jenten fortalte det til flere jenter på skolen.. Jeg skammet meg, ble nervøs og flau over meg selv.. Først når jeg var 18 debuterte jeg med ei jente.. første gangen var preget av nervøsitet, kan ikke si jeg virkelig begynte å like sex med jenter før jeg traff ei ny dame som jeg var sammen med i ett år.. Etter dette har jeg hatt sex med mange jenter og jeg liker det.. Jeg kjenner det i pikken ved kroppskontakt ved jenter (med eller uten klær), men tenker ikke så mye på sex med dem når jeg ikke er nær dem.. Når jeg er rundt menn får jeg ofte følelser i ballene, men ikke i pikken.. Kroppskontakt med menn (tilfeldig) har ofte motsatt virkning av kroppskontakt med jenter.. Jeg mister "pungsprengen", blir betrygga.. men allikevel kommer denne følelsen i ballene tilbake, hver dag.. Dette gjør at jeg er blitt redd for å binde meg til nye jenter, er flau i jobb sammenheng og at mine venner betviler meg... Jeg har ofte vurdert å prøve homosex, men det er bare det at, hver gang jeg er nære å prøve det ut i praksis mister jeg lysten.. Blir dårlig i magen, kvalm og lignende... Jeg kjenner meg heller ikke igjen i homofile, kan ikke relatere til dem.. men føler meg fortsatt annerledes enn vanlige heterofile.. og finner fortsatt jenter søte, liker sex med dem.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
kash Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tja. Du er vel rett og slett biseksuell, at du tenner på begge kjønn. Hvordan du vil leve ut din seksualitet er til syvende og sist opp til deg. Det er mange mennesker som sitter i samme båt som deg, så jeg ville søkt litt på nettet, eventuelt oppsøkt fora som omhandler dette. Jeg synes det er veldig trist dersom du skal skamme deg over den du er Dersom du har en nær venn eller veninne, kan det være lurt å fortelle om hvordan du føler det. Husk at det i dagens samfunn er stor takhøyde for forskjellige seksuelle legninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå