marw Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Jeg er en fersking når det gjelder vannsystemer, så slenger ut et par spm. Takk for alle eventuelle konstruktive svar Planen var egentlig å bygge et kabinett i tre, hvor jeg brukte luftsluser til å dempe lyden, og fortsette å kjøre viftekjølt. Etter å ha fundert litt så lurte jeg på å kaste noe vannkjøling inni der også. Vet a pokker om det kommer til å fungere, men her var ihvertfall sånn ca. jeg hadde for meg i hodet: (Glem allt som heter riktig skalering osv. bare kasta opp noe i et program jeg ikke kjenner til ) Tenkte meg 2 x 120mm vifter på lav spenning i hver sluse. Det blir ingen cd-rom men tenkte å dra ut en USB-hub, så kan slenge inn cd-rom der når det behøves. Det blir bare 1 eller 2 disker, resten av lagring har jeg i egen filserver i kjellern. #Er det mulig å drite i allt som heter luftesluser, og heller ha en liten radiator, eller radiator m. peltier+kjøleribbe inni kabinettet som drar ut varme, for så å ha en helt tett kasse? Har ikke sett mye til peltier elementer når jeg sjekka, er kanskje mest for extrem OC? #Noen som kjenner til noen gode webshops i EU? Min mor bor i sverige, så da slipper jeg vel toll om det sendes dit. Kan jo shoppe noe hos microplex, men de har jo helt uforsvarlige priser. #Dette er foreløbig det jeg har sett meg ut av kjøling MO-RA 2 Core Watercool Eheim 12V (1046) Varekort D-TEK FuZion CPU (A2 kompatibel) Heatkiller GPU-X GF6800/7800 #Eller er dette bare en fryktelig dårlig idé? Maskina mi er ikke noe gromsak, AMD3700 2gb ram & xfx 7800GT. Oppgradering får vente til ny AMD release og når tiden nærmer seg Conan Edit: Skriveleif Endret 23. september 2007 av marw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå