Rosewell1983 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Har søkt litt på google, men har ikke funnet noen butikker som selger vannkjølte PSU'r, eventuellt PSU'r med passivkjøling kombinert med vannkjøling. Er det noen andre her som har sett et slikt produkt? hvis ja, setter jeg pris på det hvis den personen linker til butikken. Endret 23. september 2007 av rosewell Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tja, me har denne digre slampen her, til dømes. Det ser ut som om du kan kjøpe denne direkte frå nettsidene deira (men den er visst ikkje på lager akkurat i augneblinken). Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 $500 dollar? Værsågod, men selv står jeg nok over så det holder. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Tja, me har denne digre slampen her, til dømes. Det ser ut som om du kan kjøpe denne direkte frå nettsidene deira (men den er visst ikkje på lager akkurat i augneblinken). 9559480[/snapback] hehe skal sei,,,men den er på 1.2KW. den vil vel ikke trekke 1.2kw hele tiden fra huset men bare gi like mye watt til daten som daten trenger? Men, får håpe jeg ikke mister så veldig mye flow hvis jeg skal kjøle både PSU, CPU, GPU og harddisker. Får vel spørre i vannkjøling tråden. Men setter fortsatt pris på flere linker så jeg har større utvalg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Strømforsyninger tar så mye de trenger. Men avhengig av effektivitet, så varierer det hvor mye de trekker fra veggen. Når belastningen er lav, så er effektiviteten lav, så øker den etterhvert som man nærmer seg midten. Så kan den droppe noe igjen. Uansett, det lønner seg som regel ikke å kjøre en panzer-PSU om maskinen ikke drar mye effekt. Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Koolance 1200W Liquid-Cooled Power Supply er faktisk en 850w fra CWT som er presset til 1200w. På grunn av dette er rippel høyere enn ATX v2.2 tillater. Test av Koolance 1200W på Hardocp Endret 23. september 2007 av LAEN Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 $500 dollar? Værsågod, men selv står jeg nok over så det holder. 9559594[/snapback] Ditto her! Men per i dag er dette faktisk den einaste vasskjølte straumforsyninga eg veit om som ikkje er "heimelaga". Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vannkjøling i strømforsyning.... håper den ikke slår lekk.. Var det ikke en som prøvde å vannkjøle PSUen til Xboxen sin? mener han fikk et skikkelig støt. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Aquacool har to 500W også... Husker ikke hvor jeg så dem... Lenke til kommentar
flugis Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vannkjøling i strømforsyning.... håper den ikke slår lekk.. Var det ikke en som prøvde å vannkjøle PSUen til Xboxen sin? mener han fikk et skikkelig støt. 9561544[/snapback] Var en som ville kjøle ned sin xbox med vann og fikk støt vartfall Lenke til kommentar
zexs Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=99181 Her er en brukt for salg.. Ikke min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå