Knut__ Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hvilke program er det beste (og billigste) til å ta ghost av disken din slik at du bare trenger å kopiere filene fra CD til disken din isteden for å måtte slite deg gjennom den lange installasjonen av Os + drivere + progs ++++. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Norton Ghost (ligger litt i navnet). :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 nei det skal ikkje være lett :smile: Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 4. januar 2002 Del Skrevet 4. januar 2002 Quote: On 2002-01-03 20:32, knut82 skrev:Hvilke program er det beste (og billigste) til å ta ghost av disken din slik at du bare trenger å kopiere filene fra CD til disken din isteden for å måtte slite deg gjennom den lange installasjonen av Os + drivere + progs ++++. Det er to kjente "ghost" programmet på markedet, nemlig Norton Ghost og Powerquest Driver Image. Personlig foretrekker jeg Ghost, siden jeg er mest vant med den og den er "liten og søt". :smile: Norton Ghost koster rundt 4-500 kr, mens prisen for Poqerquest Driver Image vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå