[RCG]Balthazar Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 I §30 første ledd står det Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren. Avhjelp er det samme som reperasjon og bytte( §29) Komplet er ikke de eneste som "glemmer" rettighetene våre, men trodde de var bedre en dette. Det har vert min erfaring også men nå har jeg blitt nødt til å snu på flisa. Har holdt på siden lenge før jul med en hard-disk fra Western Digital. Epstmeldinger og tomt telenor kantantort har ikke ført meg noe nermere. Eneste hjelp hittil er et svar om at jeg har fått nye kundenummer hos dem hvilket gjør at jeg ikke finner varen på retursidene lengre og dermed ikke får noe RMA nummer. Jeg har begynt å miste tålmodigheten, det er synd for det er ikke mange som kan måle seg med komplett når det gjelder vareutvalg. Service derimot har begynt å bli dårlig med i det siste, noe dem også har vert veldig bra på før. http://www.hardware.no/webshoper/erfaringe...er/vis.php?id=1 Håper dette bedrer seg snart, så vi igjen kan føle oss trygge på en velkjent webshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå