Slugge Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 spillet ble en stor hit i japan da Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at Folklore har dårlig grafikk? Bossene osv er ganske bra modellert da. Hva ser dere på som god grafikk (eksempler) ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at Folklore har dårlig grafikk? Bossene osv er ganske bra modellert da. Hva ser dere på som god grafikk (eksempler) ? 9571252[/snapback] De fleste her vil svare gears of war:p som ja er god grafikk, men er derimot bare mørkt og dystert, mens det da er vanskeligere og lage et happy miljø, grønt, frodig osv.. Jeg syns Folklore ser helt ok ut, men det er ikke banebrytende for grafikk, men alt i alt så er grafikk det som ligger lavest på min ønskeliste. det er bare et bonus.. gameplay er alt.=) super mario bros 3 er fortsatt et av de beste spilla jeg har spilt, men grafikken er jo lol i forhold til dagens standard.. litt usikker alt i alt på om jeg skal ha folklore.. liker noen rpg's men virka litt for spesielt for min del.. har jeg ekstra penger kjøper jeg det. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skjønner ikke hvordan dere kan si at Folklore har dårlig grafikk? Bossene osv er ganske bra modellert da. Hva ser dere på som god grafikk (eksempler) ? 9571252[/snapback] De fleste her vil svare gears of war:p som ja er god grafikk, men er derimot bare mørkt og dystert, mens det da er vanskeligere og lage et happy miljø, grønt, frodig osv.. Jeg syns Folklore ser helt ok ut, men det er ikke banebrytende for grafikk, men alt i alt så er grafikk det som ligger lavest på min ønskeliste. det er bare et bonus.. gameplay er alt.=) super mario bros 3 er fortsatt et av de beste spilla jeg har spilt, men grafikken er jo lol i forhold til dagens standard.. litt usikker alt i alt på om jeg skal ha folklore.. liker noen rpg's men virka litt for spesielt for min del.. har jeg ekstra penger kjøper jeg det. 9573535[/snapback] Enig. Spillbarhet går alltid foran grafikk. Med tanke på GOW, dystre miljøer er egentlig bare et triks som gjør at spillutviklere slipper å rendre alle textures o.l. i høy kvalitet, noe som fører til at de kan guffe på med mer lys og effekter uten å få for mye FPS-drops. Jeg for min del har ikke blitt noe særlig imponert av Gears of War. Men det er sikkert fordi jeg ble lei det etter 5 minutter. Ikke min type spill mao. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 liker spesielle spill ejg, prøve noe du aldri har prøvd før liksom, er som om du har bare har hatt mus hele livet og prøver stang, men det styrer jeg unna da Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg ser det er en del skeptikkere til dette spillet, jeg for meg, gleder meg til og få dette i hyllen min ser ut som et ganske så bra (gameplay messigt) spill ut i fra hva jeg har sett, det er skjeldent og finne et bra spill nå til dags med en bra story, de fleste spillene går ut på å plaffe ned fienden og glemme det som har skjedd... men nå med en forandring blir det ikke slik at man bare glemmer det man har sett og gjort inne i spillet, noe som jeg liker veldig godt, ingen kan være 100% hvordan spille blir, men jeg for meg liker hvordan det ser ut til nå! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 liker spesielle spill ejg, prøve noe du aldri har prøvd før liksom, er som om du har bare har hatt mus hele livet og prøver stang, men det styrer jeg unna da 9574141[/snapback] hahaha! for en sammenligning .. :!: Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 liker spesielle spill ejg, prøve noe du aldri har prøvd før liksom, er som om du har bare har hatt mus hele livet og prøver stang, men det styrer jeg unna da 9574141[/snapback] hahaha! for en sammenligning .. :!: 9577551[/snapback] må si meg enig til det den sammenligningen var jaggu spesiell Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 spesiell, dog god Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hva om man har hatt begge deler?:S Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hva f.... det her er heelt off-topic + alt for gay .. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hva f.... det her er heelt off-topic + alt for gay .. 9579571[/snapback] haha:p det som er pointet da:) hva er galt med gay stuff a?... men sammenligninga de kunne vært bedre. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 For en sammenligning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå