Gå til innhold

Folklore, ny trailer.. HERLIG!

Slugge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg vurderer dette spillet. Syns det er rart at mange syns dette spillet virker dårlig men samtidig syns heavenly sword er bra.  :ermm:

9568439[/snapback]

Dette er jo to rimelig forskjellige spill da, så det syns eg ikkje er rart overhodet. No skal det siest at eg syns HS demoen var dass også da :)

Lenke til kommentar
Blir dyrt i lengden, jeg har solgt spillene som jeg VEIT jeg ikke kommer til å røre.

F.eks Spiderman3 CE, Darkness(Noe jeg angrer på) Fight Night 3, Nba Homecourt, Motorstorm(Hadde 2 stk) Vurderer å selge Ninja Gaiden Sigma, har kommet et stykke, men gidder ikke spille lenger =/

9563701[/snapback]

haha angrer på The Darkness selv.. Dårligste spillet jeg har spilt.. Heldigvis kjøpte jeg det da jeg var i USA og fikk det til en rimelig pris.

Lenke til kommentar

abingdon boys school - nephilim

Abingdon boys school, er et utrolig bra band, de har spilt in sanger for f.eks Darker than black(anime serie)

Dette er uansett et spil jeg skal ha i min spill sammling, dette spillet minner meg ganske så mye om final fantasy, og for dere som sier grafikken i DEMOEN(understreket demo for de som ikke så det) er jo ikke alltid slik at de puter in full graphics i demo's da....

Lenke til kommentar

Sjelden eg ser ein demo der grafikken er så mye dårligere den ferdige versjonen av spillet sånn sett. Virket jo til å ha rimelig bra flyt og sånne ting. Utførelsen var bare ikkje så imponerende. Men selvfølgelig kan det skje ein total overhaling, men eg tviler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...