Bruker-104685 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Demoen synes jeg var helt forferdelig, dårlig grafikk, og heller ikke noe spesielt med denne demoen som gjør at jeg skaffer det Skal nok styre unna og pengene går eller til UT3, Ratchet And Clank og Uncharted iår! Endret 24. september 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
jkr83 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 sangen i traileren er: abingdon boys school - nephilim Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 MIN HELT! <3 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 hehe, innen nyttår er jeg sikkert oppe i 20 spill selv, kjøper som en gal for tiden, må skaffe meg jobb snart kanskje? skal ha de du nevnte og, mange fler i tilleg... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Si meg, har du tid til å spille igjennom alle sammen ? Eg har vert igjennom akkurat det helvete der mange ganger, for mye spill å ein gang så ender det opp med at noen alltid blir "glemt" og ligger bare der og syns synd på seg sjøl Lenke til kommentar
Darios Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, dette var skikkelig elendig. Hadde ikke kjøpt det for 10kr. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) ja, har tid jeg, spill først så kommer lekser Endret 24. september 2007 av Slugge Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Blir dyrt i lengden, jeg har solgt spillene som jeg VEIT jeg ikke kommer til å røre. F.eks Spiderman3 CE, Darkness(Noe jeg angrer på) Fight Night 3, Nba Homecourt, Motorstorm(Hadde 2 stk) Vurderer å selge Ninja Gaiden Sigma, har kommet et stykke, men gidder ikke spille lenger =/ Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 må ha en samling da, ser bra ut det Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Likte ikke demoen noe særlig, så blir neppe kjøpt her i gården. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har demoen kommet på PSN-Euro forresten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 trukke det, det var en tids demo på EU elr US er ikke sikker. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 er da forsatt på EU tror jeg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Eg vurderer dette spillet. Syns det er rart at mange syns dette spillet virker dårlig men samtidig syns heavenly sword er bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Eg vurderer dette spillet. Syns det er rart at mange syns dette spillet virker dårlig men samtidig syns heavenly sword er bra. 9568439[/snapback] Dette er jo to rimelig forskjellige spill da, så det syns eg ikkje er rart overhodet. No skal det siest at eg syns HS demoen var dass også da Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Blir dyrt i lengden, jeg har solgt spillene som jeg VEIT jeg ikke kommer til å røre.F.eks Spiderman3 CE, Darkness(Noe jeg angrer på) Fight Night 3, Nba Homecourt, Motorstorm(Hadde 2 stk) Vurderer å selge Ninja Gaiden Sigma, har kommet et stykke, men gidder ikke spille lenger =/ 9563701[/snapback] haha angrer på The Darkness selv.. Dårligste spillet jeg har spilt.. Heldigvis kjøpte jeg det da jeg var i USA og fikk det til en rimelig pris. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 synes the darkness var bra jeg, helt grei story, greit gameplay osv, det kom jo ganske tidlig og var ikke så mange andre spill å ta tak i på den tiden Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 abingdon boys school - nephilim Abingdon boys school, er et utrolig bra band, de har spilt in sanger for f.eks Darker than black(anime serie) Dette er uansett et spil jeg skal ha i min spill sammling, dette spillet minner meg ganske så mye om final fantasy, og for dere som sier grafikken i DEMOEN(understreket demo for de som ikke så det) er jo ikke alltid slik at de puter in full graphics i demo's da.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sjelden eg ser ein demo der grafikken er så mye dårligere den ferdige versjonen av spillet sånn sett. Virket jo til å ha rimelig bra flyt og sånne ting. Utførelsen var bare ikkje så imponerende. Men selvfølgelig kan det skje ein total overhaling, men eg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå