eXpanium Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 har et lite tv-ut problem... bruker tvtool, men det er noe som ikke stemmer når eg har detonator driverene (pga nview). når eg har disablet nview, funker ikke tvtool, dvs pcskjermen blir svart, men tven får ikkje noko bilde.. Når eg har nview enabled kan eg velge mellom to skjermer i skjerminnstillinger (nå kan eg ved hjelp av nview bruke tv-ut). for å kunne bruke tvtool må eg trykke på skjerm nr 2 i skjerminnst. og så merke av for "utvid windowsskrivebordet til denne skjermen". Nå fungerer TVtool!!(dette går ikkje uten nview enabled), men når eg starter opp tvtool, seier det at eg må skru av twinview for at tvtool skal fungere! tvtool klikker av og til da slik at eg må restarte og slik! takk for alle svar, håper dere skjønte ka eg meiner! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hmm.. vet ikke om jeg skjønte det du ville frem til, men må du bruke TV-toos da? Fungerer ikke nView til det du vil? Hvis du primært vil se film fungerer nView i min mening bedre enn TV-tools grunnet video-overlay-funksjonen. Når den først er konfigurert kommer alle video-filer i fullskjerm på den skjermen du har forhåndsvalgt Vet det ikke helt var det du spurte om, men men.. Mvh. Dings Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 ka er video-overlay-funksjonen? og kossen bruker eg den? har du det innstilt slik at du kan sjå på både tven og pcen? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har det stilt inn slik at jeg får filmen i fullskjerm på TVen, mens jeg kan gjøre hva jeg vil på PCen uavhengig av filmen. Hvis du først velgen "avansert" for skjerm 1 (under egenskaper for skjerm) og så velger den arkfanen der det står (hos meg GeForce4 Ti 4200) så kommer det opp et slikt fint vindu på venstre side. Der kan du velge "instillinger for overlapping". Sett den på "automatisk valg (funker for meg) eller evt. skjerm 2, hvis du har det valget. Da skal det funke Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 hmmm...fant bare "innstillinger for overlappingsfarge" og der kan ikkje eg skifte noken hverdens ting... er det ikkje slik at med nview så MÅ eg bruke samme oppløsning på pcen som på tven?? altså 1024x(etlannet) bruker 1280x1024 nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå