Rs2Kjører(H) Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har tenkt litt i det siste , gnoma litt på internett og lett litt rundt forbi .. OG jeg har kommet frem til at jeg ikke liker TOKIO HOTEL .. Fordi : - De er et små fjortisser i et band - Synger tragiske sanger - Sminker seg - Alle under 18 elsker dem , spesiellt Tom & Bill Kaulitz .. - Står som regel " JEG ELSKER TOKIO HOTEL , OG JEG VIL DØ FOR DEM ! " også en million < 3 eller (L) .. Hva mener andre om dem ? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hater imaget dems ja.. Liker noen av sangene deres som de har gjort om til engelsk.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Aldri hørt om. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg skjønner ikke helt greia...Hvordan har de klart å publisere seg? Jeg har ikke hørt noenting av dem på radio og slikt, eneste jeg har sett til dem er på coveret til søs' TOPP Og jeg hørte noe greier om dem i en tullespalte på radio. Men jeg har allikevel bestemt meg for å mislike dem. Klarer ikke sånne band som hypes opp av fjortismedier og som _ingen_ andre enn små trettenåringer prater om. Lenke til kommentar
Rs2Kjører(H) Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Aldri hørt om. 9558889[/snapback] Sjekk youtube / musicjesus .. Søk på bilder på google .. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det finnes allerede en tråd om Tokio Hotel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596161 Du kan si din mening der, så lenge du er saklig og har vanlig folkeskikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg