Torbjørn. Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 (endret) Flere enn meg som er vanvittig lei av folk som alltid skal sette ca 10 tegn etter en setning???? Eg er. Hver gang eg ser noen som gjør dette, regner eg automatisk med at vedkommende er under 15 år gammel. Det vitner ikkje akkurat om modenhet for å si det sånn. Og en gang for alle, et tegn er nok! Viss det er noe man vil uttrykke, så prøv heller med ord. Er mektig lei "fjortisser" som bruker så mange unødvendige tegn, uten mål og mening. [Edit: Vil nødig stigmatisere alle som er under 15 år i samme bås. Sikkert ikkje alle/bare personer i denne aldersgruppen som nytter seg av slik tegnsetting. :wink: ] Endret 26. oktober 2006 av torsoli Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 asså dette vil si at du er under 15år da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det skal sikkert være veldig snedig ironi. Og ja, jeg er dritlei. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 asså dette vil si at du er under 15år da? Nei, det var ironi. Viss du ikke skjønte det, så kanskje du er under 15 år? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Du kan stoppe og lese når du kommer til tegnsettingen. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg skjønner ikke helt hva du mener???!!?!?!?!?!?!?!?!!?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Plager ikke meg. Og hvis ting plager meg så er det som oftest lett p ignorere det hele. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 folk klager jo på alt..tilogmed på hva og hvordan det skrives..fælt så kravstore folk er da :x Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg er faktisk helt enig, det plager meg litt, men jeg tror det er mer ødeleggende for forfatteren. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Folk som poster med mange tegn bak føler vell at meningenspørsmålet blir forsterket når man bruker mange tegn, noe som jeg ikke er enig i. Enig! er mye bedre enn enig!!!! :wink: Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Folk som poster med mange tegn bak føler vell at meningenspørsmålet blir forsterket når man bruker mange tegn, noe som jeg ikke er enig i.Enig! er mye bedre enn enig!!!! :wink: Så enig, så enig akzj0n! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg vil støtte opp om oppsatrteren av denne tråden. Det er ikke nødvendig på noen som helst måte å bruke unødvendig mange ? eller !. Hvis det er noe man lurer VELDIG på (eller _veldig_ som visstnok er den "riktige" måten:P ) kan man til nød bruke ??, eller ?! hvis det er et lite rop om hjelp, men jeg overser heller en tråd med ???????????????????? og !!!!!!!!!!!!!!!!! eller ???!?!?!?!!!!?!?!?! istedet for å sjekke den. Seriøse hjelper seriøse, og seriøse skriver ikke med så mange ekstra tegnsettinger. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 SunInFarm Ville forandret på emne feltet eg om eg var deg? Ser allyse det så stenger han hele tråden din. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 folk klager jo på alt..tilogmed på hva og hvordan det skrives..fælt så kravstore folk er da :x Vi er ikke kravstore, vi bare forbeholder oss retten til å være det:) Som det blir nevnt hjelper de seriøse andre seriøse. I høyden to tegn, og da bare hvis man _virkelig_ vil forsterke noe man sier!! (se, nå virker det som jeg roper av mine lungers (nåja, fingrers) fulle kraft. Litt vel mye faktisk, det holder med ett utropstegn. Hvis jeg derimot gjør sånn her????????????????? Useriøst og irriterende til maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå