Goodall Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 JA...jeg lurer på om det er lurt og stille på den? Jeg kan velge mellom 100-->150 Står på 100 default hk. er asus a8r-mvp og skjermkort er 2 stk x1650xt og hvis man bruker ati overdrive til og klokke med....klokker man da begge kortene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nei, det er ikke noe lurt , kan fort bli ustabilt og du får ikke mer ytelse Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 OK...da lar jeg den være i fred Takk takk Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har lest flere steder på nett at det er sikkert å dra denne opp til 115-120 uten at noe skal gå istykker. Det som kan skje er at sata konrollerene kan gå istykker da pci-e og sata er knyttet sammen (Kansje feilformuler...) Jeg kjører personligt på 115, å gjort det i snart 3 uker. Ingen feil er oppstått enda. Ta et kjapt goggle søk på PCI Express freqency, så finner du mye nyttig informasjon. Er du etter det du finner fortsatt litt skeptisk, så la være å stille på det. Det er uansett ikke rare ytelsesforbedring du får. Er du derimot fast bestemt på at du skal ha det lille, så er IDE veien å gå, da dette ikke går istykker ved høye frekvenser. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 og hvis man bruker ati overdrive til og klokke med....klokker man da begge kortene? 9558376[/snapback] Skal du klokke begge kortene så må du velge kort nr2 ved å trykke på dropdown lista som hete "select GPU to configure" Da skal du være i stand til å stille frekvenser på begge kortene... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ser ut til at jeg ikke gidder å leke så mye med frequency greia...for med min flaks betyr vel det første steg for døden av det meste Utifra hva man får igjen for det ser det ikke helt verdt penga ut for meg....men hadde jeg vært fetter Anton, hadde saken snudd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå