Hans-J Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei. Jeg hat tenkt å kjøpe en scooter, men lurer på hvilken skal jeg kjøpe? og hva koster det å ta lappen? er det noen som har noen gode råd? Og hvor mye bør du ligge ut for en brukt scooter? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 lappen koster vell 6-8k inkludert trafikalt grunnkurs (3000,-, det må du ha når du skal ha billappen anyway). når det gjelder scooter, kjøp nå, ikke vent til våren. kjøp yamaha, honda, suzuki osv, ikke hyosong, kinroad eller andre jallamerker. Lenke til kommentar
Hans-J Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 ok... tusen takk for tilbakemeldingen... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kjørte en Honda SFX i min tid på moped, var en kjempescooter som aldri svikta! Typisk Honda-kvalitet, kåpene tåler en smell eller to, og farta er konstant både oppover og bortover selv om sykkelen er 100% original. Anbefales, dessuten får du dem rimelig billig nå. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kjøp Yamaha AeroxR uten tvil! Lenke til kommentar
Hans-J Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 de ser veldig greie ut. Men de som er til salgs er ganske dyre, men også ganske gamle. Men det er vel slik at kvalitet koster. Lenke til kommentar
Hans-J Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Men hvor mye er det moped lappen koster? Og hva består denne av?? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 I første svaret står hvor mye den koster. Du har tilogmed sagt takk til denne kommentaren. Består vel av grunnkurs, kjøretimer og teoriprøve. Kjøreskoler ordner alt. Lenke til kommentar
Hans-J Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 ok.. tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå