Soulwax Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Prøvde å gjøre den så enkel som mulig, men alikevel elegant. Ble egentlig fornøyd, men ønsker å høre hva dere andre sier. Vet den er litt annerledes enn de fleste "webside-malene" der ute. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Rart at ingen har postet tidligere... Liker designet og tankegangen bak det. Clean header og fine farger. Har selv blitt glad i knæsj rosa Ting ser bra ut på biografidelen designmessig, men lurer på hvordan du skal løse ting, når du får mer innhold på siden, som i f. eks porteføljedelen. Evig lang scroll eller blir boksen større. Lager du boksen større tenker jeg at det blir veldig mye hvitt, og kanskje litt kjedelig. Legg ut flere bilder, og post gjerne webutkast etterhvert som det finnes progresjon i prosjektet. Kule øyebilder btw Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 øk tekst størrelsen og lag litt mer luft mellom paragrafene Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tja. Veit egentlig ikke om jeg er enig med deg der Neeon. Designet hans minner meg om et visitkort og synes den lille skriften gjorde seg. Mener allikevel at du burde kjøre litt større skritftstørrelse på annet innhold som beskrivelser på oppdrag ol. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Tja. Veit egentlig ikke om jeg er enig med deg der Neeon. Designet hans minner meg om et visitkort og synes den lille skriften gjorde seg. Mener allikevel at du burde kjøre litt større skritftstørrelse på annet innhold som beskrivelser på oppdrag ol. 9600637[/snapback] Er uenig.. men men Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dette synes jeg var veldig stilrent og oversiktelig. Kanskje det kan bli litt trangt om plassen? Kan jeg spørre om hvilken font du har brukt som heading? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for kritikk, sluttet å sjekke for svar etter noen dager, så ble litt seint svar Jobber fortsatt med utkast 2, men er litt travel for dagene (foto, skole etc). Oppdaterer seinere i uka antagenligvis. Fonten jeg brukte i headeren er Tw Cen MT. Husker ikke hvor jeg fikk den fra, kanskje den var innpå fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå