Johan Collett Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er det noen som har mening om hva slags minnebrikke man bør ha når man skal velge kamera. xD, Compact flash etc. Mitt behov er ikke annet enn at jeg skal ha kamera lett tilgjengelig og ofte med meg, kunne ta macro bilder, kunne forstørre. Viktig med god baterikapasitet og hurtig lading og nedlasting til PC. Skarpe bilder. Greit brukergrensesnitt med mulighet for manuel innstilling Kamera skal kunne passe i lomma. Har noen mening om Olympus C-50 zoom, kontra Canon V3 og S45. Det jeg har forstått ut fra de tester jeg har lest er at S45 har dårlig baterikapasitet og gjennomsnittlig skarphet Olympus C-50 har jeg ikke funnet så mye om annet enn her og en test i Lyd og Bilde Andre kamerar jeg bør se på som passer i lomma? Valgets kval. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er det noen som har mening om hva slags minnebrikke man bør ha når man skal velge kamera. xD, Compact flash etc. CompactFlash er per i dag det beste formatet. Det har høy ytelse, er relativt rimelig og finnes i store størrelser. MLW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 CF er stort, og trekker mye strøm. MemoryStick er litt mindre, og kommer også i store størrelser. MMC/SC er små, og xD er minst. SmartMedia er tynne og trekker lite strøm (som xD), men er på vei ut. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Det viktigste er vel uansett å kjøpe et minnekort som passer i kameraet ditt! Jeg tror ikke det er noe vits i å bestemme seg for minnekort før du velger kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå