El Netzor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei. Har en maskin som jeg driver litt på med. Jeg har det problem at Windows finner ingen USB driver til den?? Dette har alltid gått automatisk for meg før skal det ikke gjøre det her også? Hovrdkortet er et MSI KT6V. Kan noen hjelpe?? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har du SP2 ? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Nei det har jeg ikke, men har aldri måttet bruke det for å få det til på andre maskiner? Nå har jeg riktignok SP2 liggende på skrivebordet så det er kanskje verdt et forsøk? Endret 23. september 2007 av El Netzor Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 prøv å installér driverne til hovedkortet på nytt Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hvor får jeg tak i driverne? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg søkte på google og fant da denne siden http://www.viaarena.com/default.aspx?PageI...ID=1&CatID=1070 Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hmm, stod dette på siden : Note: For WinXP, please use Microsoft Windows Update to download driver from Microsoft or aquire the latest service pack Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har nå fått lagt inn driveren min. Men USB'ene virker ikke for det om. Når jeg putter fek.s inn mobil ledningen kommer det opp på skjermen Nokia5300 men så slutter det med en gang. Samme skjer med musa, den blinker rødt men så slår det seg av. Hva er galt? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sjekk "event viewer" etter feilmeldinger (kontrollpanel-> Administrative verktøy->) (Kontrollpanelet i "classic view"). Sjekk også "device manager"-en om det er noen gule spørsmålstengn eller røde kryss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå