Zappza Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er mange sånne i Tromsø også, det ser faen ikke ut. Go natural! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mange slike jenter, akkurat som det er mange sosse gutter. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, det er stygt! Man kan tydelig se hvor det er mye og lite brunkrem i fjeset og, så man ser sånne "flekker" Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Faen, jeg blir irritert av å lese om det xD Det er ALT for mange slike på skolen vår.. Jeg er enig med noe som er nevnt før her -> østlandfenomen.. Jeg synes det virker som om det er så mange fler sånne folk her i øst/sør, enn f.eks i nord.. Jeg hater østlandet.. (beklager om noen føler seg tråkket på, jeg bare.. uttaler meg xD ) .. enkelte steder på østlandet i alle fall.. *sikter mest til lille stygge, sosse, wannabegangster, berte- Skjetten!* Faen, det er så.. stygt.. Og sånn var det. xD [/*tenke på når jeg leste tråden*] Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skjetten? GHETTO-Skjetten? hmmm.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Det har forbedret seg nå i 10.klasse synes nå jeg. Men er da fortsatt noen... Det er mange 8.klassinger på skolen min som har masse brunkrem og lykketrollhår Er ikke pent... Endret 30. september 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) De finnes nok over hele landet gitt, sikkert utenfor landegrensen også! Hamar er ITTNO unntak for å si det sånn... Her kline dem på seg med brunkrem fra de går i 6 klasse, skjønner ikke at foreldrene ikke reagerer mer Jeg ville sannsynligvis aldri fått lov til å gå ut sånn, neimen om jeg vil heller, jeg går mye heller uten sminke enn å trøkke alt mulig drit i det Endret 30. september 2007 av Girlygirl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå