olek21 Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Vel, som sikkert mange har lagt merke til om dagen så er jentene brunere på vinteren enn på sommeren og ved snart så er det et tykkere lag av sminke på ansiktet enn snø på vinteren.. Problemet mitt er at jeg reagerer på jentene om dagen. Altfor mange jenter følger strømmen, sminker seg til det ugjenkjennelige og strammer opp push-up'n sin til øverste hakk. Jeg har noen i klassen som er så utrolig brune etter utallige timer i solarium og som atpåtil har på seg en hvit type lippgloss (aner ikke hvordan det skrives eller om det er lippgloss hun har på seg), som gjør kontrasten mellom fjeset og leppene om mulig enda større. For ikke å snakke om de som ikke soler seg, men som smører på med brunkrem slik at man tydelig kan se forskjellen mellom HALSEN og selve fjeset. Hallo? Klarer de ikke se seg i et speil? En venninne av meg nevnte at dette var et typiskt Østfold-fenomen, men jeg lurer på hva andre synes om dette og om det forekommer andre steder i Norge.. Himmel og hav Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Har sett det en del i Oslo også. Det er bare stygt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Tror det forekommer de fleste steder, har sett det i Bergen og. Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 23. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Men noenting som slår meg. Det er fortsatt gutter som går etter disse oversminka jentene på skolen min, typiske innebandy\hokey\fotball gutter. Ser de ikke at det er falske? Gleder meg til den dagen jentene går uten sminke. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Helt vanlig greie. Alt for mange jenter lærer seg aldri å sminke seg skikkelig og tror at mer sminke er et penere ansikt. Jeg skjønner seriøst ikke hvordan foreldrene til disse ungene ikke sier noe om at de ser ut som neger fra halsen og opp. Det er lett at det blir et lite skille, men som oftest er det at 1. du har kjøpt en alt for mørk krem. Eller 2. du har tatt for mye på pga dårlige lysforhold der du sminker deg. Brunkremgreiene har jeg blitt så vandt med egentlig. Det som irriterer meg mer er alle de jentene som syntes det er kult å ta svart mascara rundt hele øynene. Gjerne har jenten lys hud og lyst hår så det ser helt grusomt ut. Eneste det gjør for deg er at du får mindre og mer "skitne" øyne. Gruuuusomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Gjerne kombinert med den sjarmerende "foundation på leppene" looken for å få det lett sykelige preget og fine, gule tenner Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Når jeg var i alderen til å begynne å bruke sminke så kjøpe moren min et sett med enkel, ordentlig sminke til meg og viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Er jeg den eneste som har fått dette eller? Beste greien hun kunne gjort egentlig. Da lærte jeg det skikkelig, fikk de rette fargene og ikke noe sånt billig dritt som man får uren hud av. Endret 23. september 2007 av Snublefot Lenke til kommentar
Rs2Kjører(H) Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Enig med deg at det er ille .. Er selv jente , men jeg går ikke ut av huset med 10 kg brunkrem , lipgloss, mascara & eyeliner .. Går heller ikke rundt med bukse fra Cubus i størrelse XS , genser fra en barnebutikk som er i strørrelse 12 eller gstrengen / tangaen LANGT over buksekanten .. Tror ikke at det bare er et sted det er , det finnes i hele verden . Belive me Så skjønner jeg heller ikke at det er gutter som syns at det er sexy ?! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Og selvfølgelig lykketrollhår! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Og selvfølgelig lykketrollhår! 9559046[/snapback] Aka tupert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Når jeg var i alderen til å begynne å bruke sminke så kjøpe moren min et sett med enkel, ordentlig sminke til meg og viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Er jeg den eneste som har fått dette eller? Beste greien hun kunne gjort egentlig. Da lærte jeg det skikkelig, fikk de rette fargene og ikke noe sånt billig dritt som man får uren hud av. 9558953[/snapback] Jeg fikk ikke noe sånt, men så kan man vel kanskje telle på to hender antall ganger jeg har mer sminke på meg enn mascara og lipgloss i året Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Aka tupert. 9559180[/snapback] Alltid lykketrollhår i mine øyne Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. september 2007 Rapporter Del Skrevet 23. september 2007 Giraffhals er Eller ikke. Synes det er forkastelig, og fnyser hver gang jeg ser brunkremen og lykketrollhåret. Det er noe som har feilet når folk mener det er sånt som er pent, og da er det gjerne noe med mentaliteten til folk av den typen som jeg frastøtes av generelt. Nei til uvettig bruk av sminke! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Det er og vil alltid forbli ikke så veldig pent. Naturlig utseende slår sminket og falskt. Kek. My 5 pence. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Det aller beste må vel være når man dater en sånn jente, tar hun med hjem og har det kos hele natta. Dagen etter våkner man ved siden av en jente man ikke kjenner igjen. Nei, Naturlig utseende er og forblir det beste. Rart ikke flere jenter skjønner dette :/ Heldigvis er det ikke såå mange som bruker sminke som maske da ... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 hehe det morsomste er f.eks hvis man har svømmetime eller er på stranda og ser en jente som ser smellvakker ut i trynet, så hopper hu ut i vannet, kommer opp og du sier "oi det var sånn hu så ut ja -.-" Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Mm, har kommet til et punkt der de maler trynet sitt på. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Mm, har kommet til et punkt der de maler trynet sitt på. 9564457[/snapback] snakker om kviser og fake brunfarge etter f.eks sminker da vettu .. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Nettopp.. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Her på skolen min er det nesten bare 8. klassingene som er sånn. Blir kvalm når de jogger i kejo-jakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå