jif Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10282 Ser ut for meg som et utrolig godt kjøp.Kan en av dere eksperter vurdere for meg hvor bra denne pakka er kontra f.eks den PC-en fra net shop http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=47867 (SOM DA ER UTEN SKJERM OG SKRIVER) som vant Komputer for alles store test i nr 9 ? Legger til at jeg ikke trenger noen spille pc,men bruker den til andre vanlige gjøremål som bildebehandling,nettsurfing,musikknedlasting osv. Det som kanskje kan bli viktig for meg fremover er og koble den opp mot TV i stua. Hva er da viktig og huske på? tusen takk for hjelp fra en "grønnskolling" på data... terje Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Her har du enn sammenligning mellom de to PCene (Se bilde) - - Hva som er det beste kjøpet kommer alt ann på hva du trenger og hva du har fra før. Netshop PC-en er ytelsesmessigt bedre enn PC-en fra Komplett, men Komplett gir deg mer for pengene. Om du skal kjøpe en PC til studentbruk og ikke har komponenter som skjerm og skriver fra før, så vil det det beste valget være å gå for PC-en fra Komplett. Har du skjerm og skriver fra før, ville jeg gått for Netshop sin PC. Lenke til kommentar
jif Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Her har du enn sammenligning mellom de to PCene (Se bilde)- - Hva som er det beste kjøpet kommer alt ann på hva du trenger og hva du har fra før. Netshop PC-en er ytelsesmessigt bedre enn PC-en fra Komplett, men Komplett gir deg mer for pengene. Om du skal kjøpe en PC til studentbruk og ikke har komponenter som skjerm og skriver fra før, så vil det det beste valget være å gå for PC-en fra Komplett. Har du skjerm og skriver fra før, ville jeg gått for Netshop sin PC. 9558319[/snapback] Takk for svar.Har forsåvidt skjerm,men da av den "gode" gamle typen så trenger forsåvidt ny skjerm også.Skriveren min er billigste du får tak i typen,kun til sort hvit skrift...så hvis jeg skal skrive ut foto(noe som helt klart blir aktuellt fremover) så må jeg ha ny skriver også.Litt usikker på om den som følger med er god nok. Da blir det vel muligens komplett da,men får tenke litt på det og sammenligne litt.Er ikke så god til og vurdere hvor mye forskjell det er på disse så kan gjerne ha mere hjelp....jeg kan forresten legge til bedre/dårligere komponenter selv på begge maskiner så trenger ikke bli så galt. takk igjen Endret 24. september 2007 av jif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå