vegavnil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Jeg har hørt at det er mulig å selge spill til EB games, gjelder det samme for konsoll? Tenkte jeg skulle selge DS'n min... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det går fint, men prisene dems er rotne Jeg kunne få 198kr for Gamecuben :!: Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nå er det vel større etterspørsel etter DSer enn Gamecuber. Man får vel rundt halvparten av salgsverdien vanligvis? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Høres lite ut, men selger den der hvis ingen her er interresert...(?) Selger 3 spill og i tillegg.. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hvis ingen her er interessert, kan du jo også prøve å annonsere på nintendo-delen av forumet Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Good thinkin' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå