Zoxc Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Så eg kan putte på minnekjølere av denne typen http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=51174 Skulle vert noen brikker uten heatsink med garanti til 2.4V (Litt risky da, men) Er det noen produsenter som tillater å skifte heatsink uten å drepe garantien? Vis ikkje eg finner noe passende må vel eg finne meg noen brikker med garanti til 2.35V+ Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei, hvis du vil kjøpe gode brikker uten varmespredere må du vel nesten satse på value-brikker, det finnes noen med D9GMH/GKX. Ellers går det jo an å kjøpe ram med kjølere og ta de av. Er ikke sikker på det med garanti. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 2.4 volt på minnebrikker går helt fint med bare en vifte over brikkene Dette har jeg gjort lenge Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 2.4 volt på minnebrikker går helt fint med bare en vifte over brikkene Dette har jeg gjort lenge 9561208[/snapback] Tenkte at det var risky for produsentene å garantere for 2.4v Trur det blir noen Kingston HyperX D9GKX brikker da, liker ikkje ValueRAM gambling... Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 @ Nizzen: Vet ikke om jeg er helt enig i det For å være på den sikre siden ville jeg ikke kjørt mer enn 2,3V 24/7. En god del D9GMH brikker dør etter en stund med 2,4V, selv om de holdes kalde. Jeg bencher med 2,55V+, men lang tids bruk blir noe annet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 @ Nizzen: Vet ikke om jeg er helt enig i det For å være på den sikre siden ville jeg ikke kjørt mer enn 2,3V 24/7. En god del D9GMH brikker dør etter en stund med 2,4V, selv om de holdes kalde. Jeg bencher med 2,55V+, men lang tids bruk blir noe annet. 9567050[/snapback] Jaja, om brikkene klikker så har jeg i alle fall en god grunn for å kjøpe nye Selv om jeg er meget fornøyd med g-skill brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå