Amento Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har XP hvor re-aktiveringen har vært gjort for mange ganger. Har blitt en del formatering osv opp gjennom tida. Men hva skal jeg gjøre nå? Nå når CD-ekyen ikke virlker lengre... Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 ring det nummeret som kommer opp, så sier du at du har reinstallert for mange ganger. Da får du en telefonsvarer som sier en kode som du taster inn på PC. Da funker det fint igjen Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har XP hvor re-aktiveringen har vært gjort for mange ganger. Har blitt en del formatering osv opp gjennom tida. Men hva skal jeg gjøre nå? Nå når CD-ekyen ikke virlker lengre... 9557622[/snapback] Ring Microsoft. Med denne problemstillingen får du ny aktiveringskode uten spørsmål! Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Oki, Inbiller meg at jeg har lest at man må kjøpe ny XP, så var litt usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå