Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Hei jeg er litt ny på dette jeg har en 4-5 år gammel pc som jeg kunne tenkt et bedre skjerm kort til. Jeg er realtivt noob innen slik så vis noen kan veilede meg hadde det vært knall Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ikke vits i å kun oppgradere skjermkort på en 4-5 år gammel pc. Du vil ikke merke noe forskjell uansett, ettersom CPU, minne, hk etc. blir for gammelt og treigt. En pc er aldri raskere enn det svakeste leddet. Vil foreslå en oppgradering av hele greia. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har du en 4-5 år gammel PC så ville jeg ha kasta den og kjøpt ny. Men det er bare meg. Grunnen til at jeg sier det er at maskinvaren i den vil slite med å utnytte noe særlig av et splitter nytt skjermkort, og du vil tjene i lengden på å kjøpe det meste nytt. I tillegg må du ha nytt hovedkort for å få satt i nye skjermkort. Dermed må du også ha CPU, RAM og strømforsyning. Hva har du fra før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 nei jeg trur jeg driter i skjermkort jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå