Hamsterino Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har et MegaWorks 550 5.1 ikke-digitalt anlegg (for dere som ikke vet dette). Jeg får ikke hørt på DVD'ene mine. Hjelp!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
striky Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Må nok få litt mer info av deg. Hva slags DVD-avspillerprogram bruker du f.eks?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jeg tipper at det DVD-programmet du bruker er satt til å bruke digital utgang på lydkortet ditt. Når du da ikke har digitalt høyttalersett, så kommer det da ikke noe lyd. Så leg litt i innstillingene for DVD-programmet og lydkortet ditt, og bytt til analog. Hvis ikke dette hjelper, si oss litt mer info om lydkort, maskin, dvd-program o.l. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 hvis du hadde bare brukt et til utropstegn i topic hadde jeg kanskje brydd meg Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Ahw, det var jo synd KidComa . Jeg bruker Cinemaster 99. Jeg har hatt dette problemet på de gamle høyttalerne, og har nettopp byttet til de nye. Men tror dere at det er det samme problemet på avspillingsprogrammet du får med Radeon 9700 Pro? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Litt mer info om hva som faktisk er problemet og litt mindre utropstegn så kanskje jeg stikker en tur til innom denne tråden og svarer på spørsmålet Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Problem= hører ingenting når jeg ser på DVD Sånn, der har du det. Hva er så grusomt med litt for mange utropstegn?(!!!!!!) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Svar(1): prøv om stikkontakta sitter i veggen. Gjør den ikke det, kontakt en elektriker som vil putte den i veggen for deg. Svar(2): dersom du er for arrogant til å skjønne at andre synes for mange utropstegn er irriterende, kommer du utelukkende til å få slike svar. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Du høres ganske arrogant ut selv, du. Ok, jeg pleier ikke å bruke mange utropstegn, som du skjønner hvis du ser på de andre innleggene mine. Jeg skulle bare se hvordan dere reagerte. Så, hvis jeg kutter ut med det, kan dere hjelpe meg da? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Høh? Sendte jeg to svar? Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har du satt i den lydledningen som går fra dvd til lydkort? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg må sette inn en av de tre ledningene jeg har inne i lydkortet i DVD-kortet for å få lyd. Jeg fikk lyd på de gamle 2.1 høyttalerne uten å sette de inn der. Men, på det nye anlegget, hvis jeg gjør dette, får jeg bare lyd på et høyttalerpar eller senterhøyttaleren av gangen. Så da får jeg ikke surroundlyd, og det fjerner litt av vitsen med å kjøpe MegaWorks 550. Men jeg kan høre på vanlig musikk uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå