Patience Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 (endret) Hei ærede diskusjon.no-medmennesker.. Jeg har nettopp kommet hjem fra et kafebesøk med en venninne, hvor temaet var valg av dvd-opptaker. Hun blafret med sine øyenvipper og brukte bambi's dådyrøyne på meg for å få meg til å opprette denne posten. Saken er, at hun trenger en DVD-Opptaker som er rimelig, men ikke på bekostning av kvaliteten. Det bør være min. 200 GB harddisk. Gjerne mer. Øvre prisgrense setter vi til ca.3.500,-. Er utvalget bra under denne grensen, så kan man komme fra det uten økonomisk ruin. Vi handler på "mest for pengene"-prinsippet. Sorround og all verdens lydformater er nærmest irrelevant da hun, akkurat som meg, har dårlig hørsel. Brukervennlighet, stabilitet og framtidsrettetenhen, samt kvalitet per krone er hva som er viktig. Hva kan Dere anbefale henne? Post linker til den Dere anbefaler.. På forhånd - takk :-) Eksempler: 160 GB https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...25&submit=S%F8k Endret 23. september 2007 av Patience Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Da bumper vi litt :-) Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Da bumper vi litt :-) 9565811[/snapback] Foreslår at du tar en tur til www.avforum.no. Mulig du får bedre respons der. Forøvrig har jeg vært fornøyd med en LG 188H (til jeg måtte ha den på service for andre gang nå). Ser at Elkjøp har LG RH278H med 250GB HDD til 3995,- . Kanskje det kan være noe å se på, selv om prisen er litt over? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg kjøpte netopp en Samsung DVD HR 755. Dette er den eneste jeg har prøvd og den har jo hdmi, spdif, coax, komponent og scart utganger og da skulle den passe alle nyere tv´er. Kan anbefale denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå